Berkongsi minat dan keuntungan




Inginkan side income TANPA MENGELUARKAN MODAL?

Buat semua yang berminat mahu menambah income harian/mingguan/bulanan secara kecil-kecilan atau mahu berjinak-jinak dalam dunia perniagaan, azie ada berita baik untuk anda!

Team AZIE FAZIEDA inspirasi anggun mengalu-alukan anda yang benar-benar minat memulakan perniagaan hijab untuk bersama-sama kami berkongsi menambah pendapatan. Anda akan mendapat keuntungan 'atas angin' dgn mempromosikan produk azie fazieda ke web/blog/fb/ig anda.

Apa itu dropship agen ni :

Reseller: Reseller adalah anda sebagai agen yang mempromosikan produk keluaran azie fazieda. Anda boleh mencopy gambar kami di website/blog/fb beserta watermark dan anda boleh melakukan promosi di blog,facebook,website,secara offline dan sebagainya. Anda akan menerima bayaran daripada buyer yang berminat untuk membeli hijab yang anda promosikan.Kemudian anda akan membuat tempahan dan membayar pada harga agen.(agen akan diberi senarai harga yg lebih murah) Baki duit tersebut adalah keuntungan untuk ANDA. Anda boleh menjual dengan harga yang sama dengan kami atau lebih tinggi.

*watermark azie fazieda TIDAK BOLEH di buang

Dropshipper:Kami (AZIE FAZIEDA INSPIRASI ANGGUN) adalah pihak dropshipper yang bertanggungjawab menguruskan tempahan daripada reseller,membungkus tempahan dan pos terus kepada buyer.

Buyer: buyer yang berminat akan membuat tempahan kepada reseller pada harga yang diberikan.

 KEISTIMEWAAN : Tidak perlukan modal
Tidak perlu simpan stok
Tidak perlu pos atau bungkus barang

Jom join team AZIE FAZIEDA INSPIRASI ANGGUN untuk menjadi pengedar tudung aziefazieda di seluruh negara! ayuh mulakan langkah pertama anda hari ini! 

PM di fanpage faziedasite

PM di FB https://www.facebook.com/aziefaziedaa

atau whatsApp di 012-6299393


STEP PERTAMA :

  • Copy gambar tudung yang azie upload di dalam FB atau blog & pastikan tudung yg azie upload tu masih available (Azie sentiasa status hijab  samada masih available atau tidak di  website www.aziefazieda.com.my Jadi untuk cek stok terkini boleh refer di sana) * SANGAT PENTING
  • Kalau nak letak watermark sendiri letaklah sebagai trademark,kalau xnak pun xda masalah. Tapi watermark azie anda tidak boleh buang atau padam.

STEP KEDUA:

  • Upload gambar2 hijab yang telah dicopy tersebut di fb/blog/website/ig anda sendiri & ambil penerangan berkenaan tudung di website/fb azie fazieda. 
  • Beritahu azie gambar mana yang anda copy untuk mendapatkan harga agen.

STEP KETIGA:

  • Jangan lupa dapatkan info tentang Postage rate (Poslaju) di website azie fazieda!
Untuk makluman semua Harga tudung tidak termasuk harga postage (penghantaran).Jadi harga yang perlu anda bayar pada azie nanti adalah :  "HARGA AGEN + POSTAGE"


STEP KEEMPAT:

  • Buat promosi (setiap jualan harusla bermula dengan promosi) di sini memang kene rajin dan jangan putus asa apabila di reject.


SELAMAT BERNIAGA ^_^ Moga kita sentiasa dimurahkan rezeki.. Aminn




NOTA TANGAN : Sedikit pengalaman dan rezeki yang Allah kasi ni, lebih berkat dan bermakna apabila berkongsi dengan mereka yang memerlukan




1 comment:

  1. slm sis.just nk tny bg pihak yg lain,kalau watermark azie fazieda x dibuang,mcmana kalau bakal customer yg tgk gmbr tu dr ur reseller,pastu lari ke sis utk buat tempahan sbb nmpk watermark tu?kesian plak kt reseller,penat2 promo tp die xdpt pape sale. Sbb tu sy rs mcm watermark tu membahayakan reseller jgk kalau xdpt dibuang.ini just my pendapat.kalau salah tlg tunjukkan ;)
    Thank you

    ReplyDelete