kepenatan itu bertukar menjadi rutin harian yang sangat bermakna..

sepatutnya dalam perancangan azie n en somi, kami seharusnya bertolak ke penang harini.. ahad (27 mac 2011), tapi disebabkan kebusyan tahap maksimum.. azie terpaksa tunda planning tersebut esok.. nasib baik program stat malam.. so ada  sedikit masa untuk rehat.. itupun kalau rehat.. yola kan, hampir 2 tahun tinggalkan penang.. terlalu banyak kenangan dan keindahan yang terbanyak di mata ni.. so da alang-alang sampai sana, takkan nak lepaskan peluang mengulit kenangan masa bercinta ngan en somi kan.. kan.. hihihi..
 
 haish tamo lebih-lebih cite hal kenangan terindah ni, takut ada budak kecik yang tak boleh tido malam sebab  tak sabar menanti keesokan paginya.. atau lebih tragis, sampai terngigau-ngigau dengan panggilan pulau tu.. hohoho..

wekend ni juga azie agak kebusyan tahap maksimum.. semalam pagi azie ada meeting ngan ahli KELAB KN.. kelab apa?? hehehe.. nanti azie cite kat next entry k.. kelab ni memang best giler babas.. korunk nak join pun boleh.. tapi ada term n condition la.. so kalau azie nak cite sini, panjang lebar sangat pulak.. so azie akan buat 1 entry khas untuk cite tentang kelab ni k.. 

as a president in this club, azie diarahkan oleh tuan pengarah untuk menganjurkan aktiviti bersama ahli kelab.. banyak aktiviti yang telah diperbincangkan.. best!!! sume ajk pulak sangat bersatu padu, komitmen dan yang paling penting sporting dan sentiasa memberi input yang sangat berguna!! waaa.. bertuah sangat beb diberi kepercayaan untuk menerajui kelab hebat nih.. (^_^).. so makanan time meeting ditaja oleh tuan pengarah.. rejeki.. rejeki..

 
 yang dok tengah pakai baju cam orang kampung tu je tak single da.. yang lain ni masih bujang trang tang tang.. 

 kami pilih a&w sebab dapat menikmati fresh air!

 pantang jumpa kamera budak pakai tudung paling mencapab tu!

lepas abis meeting, azie terus berlari amik anak kelisa azie yang da sehari masuk wad.. hohoho.. sedih bangat.. tak boleh tinggal lama-lama dalam wab.. takut mummy si anak kelisa ni meroyan.. (^_^) anak kelisa azie sakit organ dalaman.. so kena buat pembedahan serius.. so mummy pun da pokai laaa... hikhikhik..

then lepas amik si anak kelisa ni, azie terus berlari lagi ke opis baru azie.. yang azie wat part time elearning-consultant untuk recharge balik energy untuk memantapkan ilmu di dada.. 
sebelum masuk opis, azie sempat singgah di restoran  iceroom yang berdekatan dengan opis tu..
nikmat giler bila berada di dalam restoran ni..(^_^) lagi nikmat bila dok dalam restoran ni, ada yang menaja.. hihihi


 aikelim.. aikelim.. yummy2.. setolobely..

 aikelim keladi

 aikelim mangga..

 ni habuan en somi

 ni habuan azie.. 

 ni untuk si penaja makanan petang kami tu.. tq laling!

 ni makanan tambahan.. 

lepas menikmati teatime, sedar tak sedar da petang kami baru masuk opis tu.. hehehe.. nasib bos tak marah.. tapi bos tak berani marah kami punya!.. hohoho.. bila semua da setle, kami pun stat memulakan perbincangan sampai la jam 12 tengah malam.. hamik ko! cuba korunk bayangkan.. bayangkan ya! bayangkan bagaimana kepenatan dan bau-bauan yang melekat dekat badan kami lepas jam 12 tengah malam itu.. hohohoho..

pagi tadi, azie dan en somi bangun awal-awal bergegas ke bangi untuk berjumpa dengan guru pakar pembelajaran yang mana baru buka pusat tusyen.. waaa.. jeles mak noqs tengok orang berjaya buka premis perniagaan nih.. rasa terbako-bako hati nih.. huhuhu.. tapi azie jeles dengan sihat.. tak de dengki-dengki.. azie turut bangga dengan kejayaan beliau dan akan menjadikan beliau sebagai seorang mentor dan ikon dalam hidup azie.. yess.. yess...!!!

 tunggu budak upm nih..

sempat online lagi.. 

then lepas balik dari pusat tusyen di bangi tu, azie dan en somi cam biasa lah berlari lagi ke opis di damansara untuk perkongsian input tentang program seminar kerjaya esok.. bersyukur ada ramai yang prihatin.. alhamdulillah.. azie balik rumah agak awal harini.. tu yang sempat update rumah maya azie ni.. hihihi..

NOTA TANGAN: bila dikejar matlamat, kepenatan itu bertukar menjadi rutin harian yang sangat bermakna.. makin penat makin puas.. (^_^)


2 comments: