mak andam terjun a.k.a si penyelamat untuk save budget.

demi menyahut seruan wanita seluruh malaysia untuk berlumba-lumba untuk menjadi superwoman, azie dengan keterujaannya sekali lagi bermain dengan en masa untuk mencuba sesuatu yang baru.. yeehaaa...!!

sebenarnya tak de la baru sangat.. azie da lama juga berkecimpung secara silent yang mana hanya suka-suka je dalam dunia mekap ni.. lama kelamaan minat tu ada.. malah makin bercambah dari hari ke hari.. tapi kini ia menjadi addicted lak nak tenyeh muka orang nih.. huhuhu

so azie sekarang da try curi sikit masa untuk belajar secara officalnya tentang teknik dan taktik cara mekap yang betul.. dan insyaAllah berbekalkan sedikit bakat yang dianugerahkan, azie akan meneruskan ia sebagai kerjaya sampingan.. (^_^)

dan secara officalnya dalam masa terdekat juga azie akan mengikuti kursus mekap sebagai penambahbaikan ilmu yang ada.. insyaAllah.. =))






sebelum ni azie da bergerak cara 'aku punya suka la nak tenyeh' dalam bidang andaman ni.. hihihi.. 

hasilnya.... 
not bad la tapi banyak sangat kekurangan.. maklumlah bidang terjun ja.. hohoho.. layan gambar dulu.. ini sebahagian je.. ada banyak lagi function tapi biasalah tak de gambar.. ada gambar pun sume tak clear.. tak pernah terfikir nak wat koleksi gambar macam ni.. nak wat artwork jauh sekali.. huhuhu.. 

so korunk layan la gambar yang tak seberapa ni k..


masa azie tunang.. 

masa azie nikah..

masa majlis bertandang..

 masa akak azie nikah..

masa adik azie tunang..

masa si bff tunang..

mak andam terjun a.k.a si penyelamat untuk save budget.. (^_^).. hohoho.. ini juga salah satu functionnya kan.. hmm takpe-takpe.. after this da takde si mak andam terjun okai..!! become mak nyah andam pro.. =)) aminn..

NOTA TANGAN: wish me luck, dunia!!




No comments:

Post a Comment