orang g jalan-jalan, kita g lari-lari.. haiiyoyoo!

azie ke penang baru-baru ni.. azie ke penang bukan sebab saja-saja, jalan-jalan, mahupun berhoneymoon.. azie g atas nama kerja dan tanggungjawab.. hikhikhik.. bunyi cam suci bukan.. (^_^)

bagai sirih pulang ke gagang.. bila ada je offer tok ke penang ni, azie terus terima.. sebab bagi azie, penang ni ada sentimental value terhadap diri azie.. tempat di mana azie menghabiskan usia remaja di sini..tempat di mana azie menggenggam segulung ijazah, tempat di mana jodoh azie bersatu.. haaa... itu part lain yang touchingnya.. hikhikhik.. yesss.. i love penang!

azie pernah cite di sini tujuan azie ke penang baru-baru ni.. so entry kali ni, azie taknak banyak membebel sangat sebab biarlah gambar menceritakan segalanya walaupun gambar ni tak de la lengkap sangat..hohoho.. kalau azie nak masuk sume gambar, pasti storage rumah maya azie ni akan di block lagi.. huhuhu.. 

so layan la ek.. hikhikhik


penang bridge..

 sesampai je kat penang terus masuk hotel.. 
tak paham napa masih title 'cik'.. =p


rehat-rehat jap then terus menjalankan tanggungjawab yang telah diberi.. 
mak merah noqs! marah redmummy nanti.. (^_^)

 bersama orang kuat yang menganjur program

 sempat jumpa kawan lama


 bersama junior yang setia menanti kedatangan kami

 balik malam tu terus terbongkang.. pepagi breakfast kat hotel

 masa makan pun nk touching.. hohoho

 posing-posing itu pasti

 again pose!

 time to check out

 bye-bye hotel seri malaysia

sempat beli ole-ole untuk kawan-kawan..

ya.. azie g penang tersangat la sekejap.. hanya melepaskan tanggungjawab terhadap kepercayaan yang telah diberi.. kalau ikutkan hati maw seminggu azie dok penang ni.. tapi atas kerja-kerja yang sedang melambai-lambai ke arah kami, kami terpaksa juga la berlari pulang ke kl secepat mungkin..huhuhu
masa tu sesampainya kat kl, azie n en somi terus jumpa suplier dan menghadiri meeting malam tu.. sampai rumah jam 12 malam dan keesokannya kami g opis seperti biasa.. (^_^)


NOTA TANGAN: bayangkan energy yang kami perlukan.. 





1 comment: