lama tak bercinta dengan katil ngan bantal!!


salam jumaat sume!.. yess.. yess.. jumaat membawa bahagia.. 

sejak, 2 menjak, 3 menjak ni.. 
makin ramai yang paggil azie jutawan azie..!! ooo korunk gelak ya.. ha sila gelak kuat-kuat!.. hihihi
azie pun mula-mula nak gelak gak.. tapi makin nak gelak tu, makin rasa cam nak senyum gembira sebab ia makin menghampiri.. bukanlah azie maksudkan duet kat bank azie nak cecah juta-juta.. bukan lah weh.. yang azie maksudkan adalah jalan yang azie pilih ni.. jalan yang dipilih makin menghampiri impian yang terbuku setelah sekian lama dalam hati ni.. 

dapat mesej cam ni, 
salam bakal jutawan azie...
kat fb, 
wah hebat bakal jutawan azie... 
jumpa kawan,
hai bakal jutawan azie...

aminnn.. aminn.. amin... 
yang lain!! tolong amin kan sekali ya.. mana tahu jika benar ia berlaku suatu hari nanti azie belikan korunk sume kete ferarri sorang sebijik yang ada kat shell tu.. hohoho.. 
cam ni la kalau kawan dengan orang yang positif, sentiasa mendoakan kejayaan sesama sendiri..
 ya! azie lebih tenang kini dalam usaha menuju kejayaan..

sebenarnya, azie tak de la berangan berimpian nak jadi jutawan dulu.. nak kaya pun azie tak harap sangat.. yang paling azie harap dan impikan nak senang dan mencapai impian.. tapi orang kata, benda apa yang nak capai impian kalau duit sikit.. tol tak.. ye jugak tu.. kan.. kan.. hmmm.. sume orang da taw kan.. money is not everything but everything is money.. ala korunk da taw sangat ayat tu kan.. familiar sangat da.. (^_^)


sebab tu, sekarang azie berhempas pulas mencari rezeki untuk masa akan datang.. azie berusaha pagi petang siang malam sehingga azie rasa da cam workaholic da..kadang-kadang jumpa katil dan bantal hanya jam 2-3 pagi je tiap hari.. tapi apa salahnya kan.. workaholic sekarang untuk di masa akan datang.. untuk realisasikan impian orang yang tersayang.. betul tak..??

 orang kata, penat sekejap je tapi akan rasai kemanisan yang berpanjangan.. sape tak nak dik non oiii! berbaloi-baloi kalau kena gaya dan caranya.. dan yang pasti jalan yang kita pilih tu haruslah betul!

NOTA TANGAN: aku tak mahu kaya, tapi aku terpaksa kaya.. (^_^)




No comments:

Post a Comment