sudah mula menghargai setiap saat yang berlalu..


huhuhu..
 rasa cam nak pening lo.. (rasa da pening sket) 
en somi kasi homework.. adeeiii.. 
da lama tak study nih.. rasa cam berat lak kepala nak memikir.. huhuhu

azie kena wat homework untuk wat teks masa seminar nanti yang azie cite kat sini.. nak perah otak cam na nak present nanti.. en somi ambil tugasan membuat slide show.. stat wekend sehingga hari kejadian azie kena praktis kat depan audien.. huhuhu.. ha yang trainning azie untuk jadi speaker, seorang mentor yang terhangat di pasaran.. next time azie cite sape dye..hikhikhik.. bertuah sungguh dapat jadi anak didik beliau.. waaawwiiee..!! syukur.. syukur.. (^_^)

azie sekarang sibuk cari bahan, penggunaan bahasa, cara penyampaian dan sebagainya.. banyak kena wat research.. terasa sungguh student! seperti kembali ke alam universiti.. hohoho.. 

hari-hari layan youtube untuk tambah skill.. nanti da siap slide show yang en somi buat, azie publish sini k.. korunk komen taw!


tapi best woo.. enjoy, happy, kelakar dan yang paling penting mendapat sokongan dari mereka yang tersayang terutamanya en somi yang turut serta memerah keringat, memerah idea, berkongsi pendapat dan memberi sokongan moral.. dialah insan yang paling gembira dan risau.. lebih pada azie risaunya.. hohoho.. 
bertuah sungguh yang empunya badan kan.. hikhikhik

tambahan pula azie nak kena hadir ke temuduga jpm beberapa hari sebelum tarikh hari kejadian.. so kena bahagi masa untuk study.. banyak gak yang azie rasa cam blur-blur nak study nih.. tu yang jadi ting tong tahap gaban tu.. 

lebih-lebih lagi, segala info yang kita nak, memang tak de dalam internet.. fuh tekanan beb! tapi cari slow-slow.. cari yang basic-basic je..agak-agak boleh jawab 6 dari 10 soalan pun da kira puas hati kan.. (^_^)

hanya en google yang azie cari di saat-saat genting.. tapi kali ni agak mengecewakan.. hukhukhuk

NOTA TANGAN: tinggal 6 hari lagi untuk ke putrajaya dan lagi 8 hari untuk ke penang..sudah mula menghargai setiap saat yang berlalu..

mintak korunk sume doakan dipermudahkan segala urusan azie ya.. 


No comments:

Post a Comment