kek batik homemade resipi azie untuk mereka yang membuat tempahan..

 ha tu diaaa.. selepas beberapa minit bersilat di dapur.. inilah hasilnya!! azie wat banyak-banyak ni sebab ada kawan-kawan yang tempah.. azie pernah cite kat sini cam ne azie boleh terjebak dengan dunia bisnes yang baru ni.. hihihi.. seronok memang seronok..  ini kira percubaan kali kedua.. 
insyaAllah ia better than the 1st one! 
mula-mula ada 2 bijik je orang tempah then bertambah lagi 2 bijik.. wah ini da kira permulaan yang baik bangat seh! (^_^)

alhamdulillah rezeki Tuhan kasi.. syukur-syukur! so dengan rezeki yang Tuhan kasi ni azie akan gunakan ia dengan sebaik mungkin.. insyaAllah..



jika ada yang nak merasa air tangan azie ni, kek batik homemade resipi azie ni, korunk boleh la tempah.. bagi yang jauh-jauh tu, azie pos kan je.. yang dekat-dekat area kl n lembah klang ni, azie C.O.D (cash on delivery) (^_^)

harga untuk sebekas cm ni.. lebih kurang 1/2 kilo ni, azie juz letak harga RM12 je.. ok la kan.. kat kedai ada sampai RM18 taw.. (^_^) kalau korunk amik banyak contohnya untuk kenduri ke, untuk raya ke, untuk apa-apa function ke.. azie boleh kasi diskaun hebat!!!

kek batik homemade resipi azie ni, tak crunchy.. lembut dan gebu sangat.. biskut di dalam perisa original dan sedikit perisa kopi.. kalau korunk tak nak perisa kopi pun boleh.. request je.. (>_<)

kalau sudi, boleh hubungi azie di 012-6299393/012-6270794.. email pun boleh.. aziefazieda@gmail.com..


 NOTA TANGAN: mencuba untuk menghargai setiap bakat yang di anugerahkan.. 


No comments:

Post a Comment