kerelaan hati itu dihargai oleh pemilik tuan tanah..


semalam wekend pun azie meeting taw untuk tanggungjawab yang telah dipertanggungjawabkan.. sebenarnya azie agak berbangga dengan semangat kawan-kawan azie yang turut serta menyertai meeting tersebut.. sebab semalam kl dilimpahi hujan yang amat lebat di awal pagi.. kegigihan dan semangat yang ditunjukkan membuat azie agak terharu dan memberi sedikit suntikan motivasi yang agak mendalam dalam diri ni.. (^_^)

kalau orang lain tengah sedap-sedap tidur dalam kesejukan di awal pagi, tapi kami dengan semangat waja yang tinggi datang hadirkan diri meredah kebasahan dan kesejukan ke meeting untuk merancang tugas penting yang bakal kami lalui tak lama lagi.. (>_<)

cayalah! bravo untuk kami!!!! yeay!!
 posing lepas meeting! time ni ahli ada yg da balik..

 wallpaper kt belakng tu cantik.. geram-geram!

 inilah barisan kitaaa.....

 eh tuka tempat pulak!

amik gambar kasi nampak lubang hidong sket..


sebenarnya azie rasa happy yang tersangat bila tanggungjawab ni adalah sebahagian dari kehidupan azie yang mana azie minat lakukannya.. jadi tiada istilah arahan dan paksaan, tapi ia lebih kepada rela hati untuk melakukannya.. Alhamdulillah kerelaan hati itu dihargai oleh pemilik tuan tanah.. hihihi..itu harga yang tidak ternilai buat orang makan gaji seperti azie ni.. (^_^)

NOTA TANGAN: jika kita ada sedikit, rasa tanggungjawab, segala halangan di depan mata dapat ditempuhi dengan agak mudah!


No comments:

Post a Comment