pengakhiran sebuah kisah bodoh!

dulu masa azie last sem kat usm, azie ada berselisih faham dengan sorang teman yang dikatakan agak rapat masa zaman kt u dulu.. azie yang kononnya agak marah memutuskan persahabatan yang pernah terjalin dulu sebab azie rasa azie tak berapa nak salah di atas perselisihan paham tu.. azie jadi mangsa keadaan yang mana cemburu dan hasad dengki menjadi point untuk mereka menjatuhkan semangat azie.. ya! mungkin hari tu, azie rasa cukup tercabar, cukup tersungkur.. tapi azie bersyukur azie ada mereka yang sentiasa berada di sisi.. azie mengambil keputusan untuk mengabaikan semua dajal-dajal yang mahu menghancurkan bumi.. azie jalani kehidupan dengan apa adanya azie.. tak mahu menoleh kebelakang, tak mahu mengingati.. azie hanya berpegang pada 1, hukum karma sentiasa menanti dengan apa sahaja yang kita lakukan...(>_<) kisah sebenar, azie pernah cite kat sini 

sekarang hampir 2 tahun, azie tak kontek dengan si teman baik ni.. tetiba semalam adalah pengakhiran sebuah cerita..... biarlah ym berbicara...



si teman baik: makin berisi muka ko azi

si teman baik: cntek
azie: hihihi
azie: thnx
azie: ko kt ne

si teman baik: kat srwk
si teman baik: tekejut tgok muka ko
si teman baik: btol la aya ckp
si teman baik: muko ko pas kwen beseri berisi aziee'
azie: hehehe
azie: boleh thn la
azie: hohoho

si teman baik: bile nk ada baby
si teman baik: azie
azie: hehehe
azie: xde rezeki lg ja
azie: ko ble nk kwen

si teman baik: x pe
si teman baik: insyaallah nanti ada tu
si teman baik: haha
si teman baik: x yah cakap la aku azie
si teman baik: aku masih r mcam org gila dgn k***
si teman baik: azie
si teman baik: aku mtk maaf lau dulu kita pnh gado
si teman baik: aku dulu waktu kat usm g nak tgur ko ckp p x bersedia
si teman baik: pasal s*** dulu kak ema dgn amy ade cite
si teman baik: sori tau
azie: xpe la
azie: benda da lepas
azie: eh psl s*** yg mne ek
azie: xigt da
azie: huhuhu
azie: sory

si teman baik: yg dia ckap s***n tu
azie: aku xtaw nk ckp pe
azie: ari tu pn aku xberpeluang nk terang kt ko
azie: xpe la
azie: yg pst
azie: sume da setle

si teman baik: tu la
azie: dr ari tu
azie: aku pn da sedar
azie: da byk belajar

si teman baik: bila kak ema dn emi siasat balik kami geram sgt
si teman baik: aku pon lupa dh
si teman baik: aku lom g tgok gmbr kawen ko
si teman baik: ko nie lupa aku btol la
azie: haish
azie: mne penah lpe yang
azie: cme tu la
azie: byk yg xberkesempatan
azie: lepas abs study
azie: aku btol2 bz
azie: sory ek

si teman baik: ye
si teman baik: x pe
si teman baik: aku dpt tahu ko kwen pon dr org
si teman baik: tkejut aku
azie: alhmdulillah jdoh aku pnjg n cepat ngn man

si teman baik: tu la
si teman baik: hpy jugak korg dpt same
si teman baik: entah sape lg pas nie
si teman baik: haha
azie: ko la pulak
azie: hohohoho

si teman baik: aku cri calon baru dulu
si teman baik: haha
si teman baik: azie
si teman baik: ko masih keja tmpt lama ke
azie: haah
azie: msh tpt lme
azie: selesa cni

si teman baik: azie
si teman baik: ade kosong x tempt2 keja cru
si teman baik: ctu
si teman baik: kerani pon x pe
si teman baik: aku bosan mgngur
azie: ko nk dtg kl ke

si teman baik: ye z
si teman baik: aku dh 2 bln mgngur
si teman baik: ko bole tlg bg keja ke
azie: kebetulan sgt2
azie: serius ja

si teman baik: SUMPAH
si teman baik: kebetulan ape azi
azie: aku skg wt part time e-lerarning consultant
azie: e-learning consultant

si teman baik: ape tu
azie: mmg ramai nk gne org

si teman baik: xpln dgn aku
azie: cm ni
azie: kte ni jd distributor utk program pembelajaran online
azie: utk student
azie: ko kt srwk pn boleh join

azie: nnt ko akn diberi kursus
si teman baik: aku bosan sgt dh azie
azie: aku phm yang
azie: enjoy buat kje ni
si teman baik: skrg aku berdikari
si teman baik: x keja x de duit
si teman baik: azie
si teman baik: aku nk try
si teman baik: aku bw 2 org kwn aku
si teman baik: kami lama sgt dh mgngur
si teman baik: lau ada keja2 lain ko iinform aku k
si teman baik: td aku dh bg no
si teman baik: miss call k
azie: orite
si teman baik: tq azie
si teman baik: sedih aku'
azie: npe sedih ja
azie: npe ja
si teman baik: x sgka ko boleh baik dgn aku lg
azie: xpe
azie: jnj kte sme2 taw slh kte
azie: jdikan pengajaran
azie: so pass is pass
si teman baik: tq tau
si teman baik: ko bg aku keja mcm nie pon aku dh rasa sedey azi
si teman baik: aku nyesal x dgr ckp korg dulu pasal k***
si teman baik: korg nasihat aku x dgr
si teman baik: skrg tgok lah ape jd dgn aku
si teman baik: x pnh bhagia azie
si teman baik: azie
si teman baik: nanti ada masa ade rezeki kita semua kumpul la balik kt usm
si teman baik: aku rindu korg azie
si teman baik: kalo aku ingt2 aku sll mtk tlg ko dulu
si teman baik: aku sll meluah dgn ko
si teman baik: dulu waktu ko konvo aku nk tgur ko
si teman baik: p aku takut
si teman baik: waktu mereka bg bunga aku nk je bg gak
si teman baik: p takut ko x terima
si teman baik: sori eh azie
azie: haah kn
azie: selalu dok sebntal n sekatil
azie: kongsi makann skali
si teman baik: tau x pe
azie: hahaha
azie: best time tu
si teman baik: sbb tu aku rasa nak nges je dpt baik dgn ko azie
si teman baik: aku sll tido dgn ko
si teman baik: pakai pinter ko
si teman baik: mkn mmg dgn ko
si teman baik: malh aku lebey rapat dgn ko dr amy dn ema
azie: 2 la ja
si teman baik: sedey aku z
azie: aku pn sebenarnya sdey
si teman baik: sori lau dulu silap aku eh
si teman baik: kita chating nie aku nk nges je
azie: no sory k
si teman baik: aku rasa nak je pelok ko azie
si teman baik: bila ko dh x de dulu aku sll sorg2
azie: nnt kte jmpa
si teman baik: lau ko ade ko je aku mtk teman g cafe g kedai
azie: kte peluk puas2 k
si teman baik: tq azie
si teman baik: ko bg email fb balik z
si teman baik: aku nk add
si teman baik: ko tahu x ko lg baik dr mereka yg lain
si teman baik: ko je sudi tido sama aku
si teman baik: mkn sama aku
si teman baik: dgn mereka aku rasa tersisih je
azie: gda_fazs@yahoo.com.my
azie: add taw
azie: xpe ja
si teman baik: ye azie
azie: kte da berbaik ni pn aku bersyukur gak
si teman baik: nape x dr dulu
si teman baik: ada kesempatan jumpa dulu kita x berbaik
si teman baik: nyesal aku z
si teman baik: nanti ko dtg unimas aku nak jumpa ko sgt2
azie: yap
azie: aku pnn sme
azie: nk tgk perubahan ko
azie: hihihi
si teman baik: aku makin kurus
si teman baik: muka pon jerawat z
si teman baik: byk sgt mslh
si teman baik: lebey2 dgnn k***
azie: yeke
azie: ish x la kot
azie: ko ni
si teman baik: ye
si teman baik: azie
si teman baik: cntek ko kawen
si teman baik: mcm hindustan
si teman baik: dh la idung mancung
si teman baik: haha
azie: thnx ja
azie: aku xbyk msuk lg pn
si teman baik: ko ingt x first knl ko aku tegur gmbar kat bilik ko tepi ktil
si teman baik: aku cak ko india
si teman baik: haha
si teman baik: ko cntek sgt azie
azie: hahaha
azie: mmg cm india
azie: itam
azie: hahaha
si teman baik: bukn sbb itam
si teman baik: mata dgn idung ko
si teman baik: mata ko cntek
si teman baik: bulu mata ko melentek dn lebat
si teman baik: idung ko mancung
si teman baik: aku ingt ko mix dulu
si teman baik: kak ema gelak je aku tnye
si teman baik: first time tu aku knl ko
azie: haish ko puji lebih ni ja
azie: hahahaha
si teman baik: lau x aku x cakap ko mcm india duu
si teman baik: haha
si teman baik: serius skrg ko cntik dr dulu
si teman baik: aya g tahu aku hari tu ada tgok gmbr terbaru ko ke x
si teman baik: aku ckp x de
si teman baik: dia ckap ko makin berseri pas kawen
si teman baik: btol la tu
si teman baik: aku tegok pon terkejut z
si teman baik: makin nampak seri ko
azie: xde la
azie: biasa ja
azie: malu aku
azie: ko ni
si teman baik: aya bg tahu
si teman baik: haha
si teman baik: azie
si teman baik: lau ade ape2
si teman baik: contact k
si teman baik: aku ade je
si teman baik: jgn lupa msj k
si teman baik: ko jaga diri tau
azie: xde hal yang
azie: ko pn jge diri taw
si teman baik: nanti ko dtg aku buat kek lapis tok ko
si teman baik: k
si teman baik: aku buat sendiri
azie: wah yeke
azie: bestnyaaa
si teman baik: iye
azie: thnx ja
si teman baik: sama2 zie
si teman baik: ko pon
si teman baik: thx eh





NOTA TANGAN: friendship is never ending jika persahabatan itu berasaskan kejujuran yang nyata walau badai pernah menghempas pantai..(^_^)


 

No comments:

Post a Comment