setelah sekian lama tidak muncul....

Assalamualaikum semua.. apa khabar?? 

da lama sesangat da azie biarkan rumah usang azie ni bersawangkan.. huhuhu.. 

sebenarnya tiap ari pun azie sentiasa menjengah ini rumah maya, tapi entah la.. en masa sentiasa mencemburui azie untuk bermesra, bermanja dalam rumah maya azie sendiri.. haih! rasanya da banyak kali entry tertunda yang azie nak share kat sini.. terkilan pun ada.. tapi tak pe la kan.. past is past!

yang pasti azie tak pernah menganaktirikan rumah maya azie ni even sesibuk manapun hidup azie.. insyaAllah (^_^)

pejam celik pejam celik da sampai rupanya ke bulan yang ditunggu-tunggu.. bulan ramadhan al mubarak.. rasanya tak terlambat azie ucapkan selamat berpuasa kepada semua ya.. (^_^) moga kehadiran ramadhan ini memberi sinar cahaya keimanan serta ketakwaan untuk menjadikan kita seorang yang lebih berkualiti..

tahun ni tahun pertama azie dapat pengalaman baru..
ada orang yang perlu dibelai, yang perlu dijaga pakai, yang perlu dijaga makan minum.. (^_^) pasti kehadiran syawal lebih bermakna dan meriah sebab azie da ada 2 keluarga.. best woo ramai orang tersayang dan menyayangi.. tetapi azie harus ada sedikit kebijaksanaan dalam melakukan sesuatu keputusan sebab perlu menjaga hati banyak pihak.. tanggungjawab juga semakin bertambah.. yelakan tanggungjawab itu bertambah seiring dengan pertambahan usia.. tak gitewww uolss??? hohoho..

dengan ayat yang lebih suci, azie memang merelakan menggalas segala tanggungjawab yang telah diamanahkan demi kebahagiaan dan kesempurnaan yang hakiki hingga ke syurga jannah.. (^_^) 



NOTA TANGAN: sedang buat persiapan raya.. (^_^)



No comments:

Post a Comment