raya lagi..


selamat pagi semua.. moga ceria selalu.. 
ceritera raya lagi.. tahun ni azie 1st time beraya di rumah mak abah azie kat johor.. sebelum ni memang tak pernah raya johor sebab rutin wajib setiap tahun, kami 1 family mesti beraya di kampung mak abah di selangor.. kira rumah nenek dan opah azie la.. :)

tapi tahun ni berlainan sedikit sebab musababnya, kakak azie terpaksa on duty malam raya.. almaklumla nurse macam dia tu mesti berkhidmat untuk negara.. cewahhh!! lagipun azie terpaksa bergilir untuk beraya di rumah sendiri dan rumah mak mentua.. (^_^)

mak abah azie ni pulak memang tak sanggup berjauhan dengan anak-anak mereka di pagi raya.. kalau raya kedua, ketiga, keempat dan seterusnya tak pe kalau nk berjauhan pun.. (^_^) so aktifkan plan B.. kami 1 family raya 1st beraya kat johor dan raya kedua, mak abah azie n adik beradik yang lain balik kampung ke selangor, azie n en somi balik ke kelantan dan akak dengan sominya balik umah mak mentua... :)

so very fair n tally ye dak?

 my basic family.. :)

 plus anak sedara dan menantu-menantu.. :)

 my super duper lovely parent

 my perfect siblings..

 ok.. this better picture.. :)

 yeay! dpt duet rye!!!

 time ksi duet rye juga.. :)

 inilah sebahagian gambar di pagi raya bersama keluarga tercinta.. :)
happening dan sungguh mengujakan.. lelagi hubungan kami sekeluarga sangat akrab.. jadi kemesraan yang terjalin membuat hati tenang menzahirkan kebahagiaan yang tidak dapat diungkap dengan kata-kata..


NOTA TANGAN: next entry azie cte lak pengalaman pertama azie bersama family en somi.. :)



No comments:

Post a Comment