untuk bakal raja sehari.. :)

sekarang da musim kahwin-kahwin kan.. :)
time azie dah lepas.. so lega sikit.. takde pening-pening nak fikir hal budget la, hal itu la, hal ini la.. haih.. memang bab kawen-kawen ni boleh buat migrain sebulan taw.. (^_^)

tapi kat sini, azie nak bantu korang yang bakal raja sehari ni untuk mengurangkan sedikit bebanan pening-pening lalat korang nak cari designer untuk banting atau banner majlis perkahwinan yang bakal berlangsung.. :) azie sedia membantu anda mengikut citarasa yang diinginkan.. 

hal harga, jangan risau.. ia pasti yang TERBAIK!!!

oleh sebab permintaan yang tinggi dari customer untuk majlis hujung tahun ni, azie dan pihak pengurusan AMG CREATIVE PRODUCTION dengan ini memperkenalkan harga promosi terhebat untuk banting atau banner majlis korang!!! 

yang lebih hebat lagi best... banting PERCUMA akan diedarkan kepada mereka yang menggunakan khidmat kami dalam jangka masa promosi!!!!


so.. apa tunggu lagi guys!!!! hurry up... cepat-cepat buat tempahan anda sekarang!! azie bersedia menerima seberapa banyak permintaan anda.. (^_^)

dan....

bukan setakat banner, banting sahaja yang boleh azie  buat untuk korang.. segala jenis design untuk majlis kahwin korang juga, azie sedia menerima tempahan.. dari hal kad kahwin, paper bag, tq tag, mug, dan sebagainya.. (^_^)



NOTA TANGAN: suka hal-hal kawen ni sebab perkahwinan adalah sesuatu yang paling berharga buat setiap insan.. :)


No comments:

Post a Comment