perjalanan event gathering kelab..


seperti yang telah dijanjikan, seperti yang telah dirancang, seperti yang telah di war-warkan di sini finally hari yang ditunggu-tunggu pun tiba.. haih taboley tido malam azie dibuatnya sehari sebelum event.. resah gelisah walaupun event ni bukan kali pertama azie diamanahkan untuk menjadi pengelola majlis.. =))

macam-macam fikir.. fikir tentang perjalanan majlis, kehadiran ahli, makanan, tempat, hadiah dan sebagainya lah.. rasa kecut perut sangat bila ada aktiviti yang melibatkan nama syarikat ni.. lelagi tuan tanah tak dapat nak hadirkan diri atas sebab-sebab yang sangat-sangat tidak dapat dielakkan.. so segala tanggungjwab memang atas azie.. jatuh bangun, berjaya atau tidak event tu adalah tanggungjawab azie sepenuhnya.. (^_^)

bila sampai waktu dan ketikanya, alhamdulillah sumenya berjalan dengan lancar dengan bantuan sume ajk yang ditugaskan dan sokongan ahli-ahli yang terlibat serta staf yang sangat-sangat memberi semangat pada azie.. syukur.. 

*ucapan skema.. :p

hihihi.. saja nak cakap skema-skema.. baru nampak formal sket ye dak? ini la baru si puan pengerusi kelab.. hakhakhak.. eh bila masa azie pandai skema ni ek.. kuikuikui.. ah skema ke tak yang penting i'm juz to be myself.. thats all.. :) orang kata, masuk kandang kambeng mengembek, masuk kandang harimau mengaum.. so tada masalah kalau kita sesekali berubah mengikut konsep.. ada part kita serius nak mati, ada part kita giler-giler nak gila! :P

ok straight to the point is event aritu azie sengaja pilih merah sebagai tema utama.. tapi... no! no! no! bukan sebab azie ni obses merah yang mempengaruhi azie pilih kaler tu.. bukan sebab azie ketua, so event tu pun jadi tema merah.. ya azie pilih.. tapi bukan sebab personal ok.. azie pilih merah atas persetujuan dengan tuan tanah, ajk dan kawan-kawan yang terlibat.. 

1st gathering kaler biru, 2nd kaler oren dan 3rd kaler merah dan yang keempat mayb kaler purple dan seterusnya mayb hijau, hitam, coklat and others.. so fair and tally rite? segala keputusan event not about me! :)

then, merah putih orang kata macam puteri UMNO.. hikhikhik.. tada kena mengena dengan parti politik hokei.. ini juz kebetulan dengan enviroment politik sekarang je.. bagi azie merah is the best kaler bila digabungkan dengan putih..the stricking kaler dan the soft kaler.. kalau tak suka pakai stricking boleh pakai putih.. ia hanya untuk memudahkan semua ahli yang nak hadir je.. citarasa kita semua kan berbeza..so mereka have more choice!

lelagi merah kalau nak dipadankan dengan warna lain agak tak sesuai sebab kalernya terlalu menonjol.. tapi apa-apapun semua yang hadir sangat sporting bila sume nampak sangat comel dalam kelompok merah putih yang dari jauh azie dah kenal, 'owh itu ahli kelab kita'.. :) yelakan bukan semua ahli kita dah kenal.. ada diantaranya baru 1st time berkenalan.. so senang la nak cam..

ok la banyak pula bebelannya.. =p
so jom layan gambar beribu-ribu lemonnn ni.. :)


 
 nad n tie.. my strength.. :)

 
 kak lala lela juga.. :)

 
 yanie sham a.k.a mc juga.. :)

 
 maya razlan juga.. :)

xtvt cabutan bertuah.. 

itu dia... sape yang kenaa!! :)

  
 tahniah.. :)

 
 tahniah.. :)

novelis juga menang cabutan bertuah.. tahniah.. :)

 
 tahniah.. :)

wah.. ajk-ajk ku yang dedikasi memeriksa jawapan peraduan.. :)

  
 ahli kelab yang sangat2 sporting habisss...

  
 ahli kelab bersama novelis.. 

 sokongan dari staf..

 
 lagi dengan staf.. :)

 bersama ajk event.. k.a.m.i.s.u.k.a.k.a.m.e.r.a! :p

 
lagi.. 
k.a.m.i.s.u.k.a.k.a.m.e.r.a! :p

 
 lagi.. 
k.a.m.i.s.u.k.a.k.a.m.e.r.a! :p

 lagi.. 
k.a.m.i.s.u.k.a.k.a.m.e.r.a! :p

 lagi.. 
k.a.m.i.s.u.k.a.k.a.m.e.r.a! :p

 lagi.. 
k.a.m.i.s.u.k.a.k.a.m.e.r.a! :p

 tie tinie yang cukup bertenaga hari tu.. best3.. :)

 
my pleasure!

 my pleasure!

 
 my pleasure!

 tengok gambar pun da rasa bahang keseronokannya kan.. yesss exactly..!! rasa tiada cacat celanya event tu.. seronok tidak terhingga.. dan azie yakin dan cukup yakin mereka yang hadir juga sangat-sangat enjoy time tu.. Alhamdulillah ia berjaya dilaksanakan dengan agak sempurna even ada beberapa perkara yang terlepas pandang.. 

terima kasih daun keladi, ada masa jumpa lagi ya.. (^_^)





NOTA TANGAN: perkara terlepas pandang yang jelas dan nyata adalah *si pengerusi kelab pakai selipar jamban.. sila rujuk gambar no 6, 7, 8, 9.. huwaaaaaa.....!!! =p



2 comments:

  1. hahaha..tuan comel dah..tgk bawah sekali pakai selipar..lucu la azie..hehe..tp ttp maintain comel..

    ReplyDelete