Berakhirnya pertapaan yang panjang


Assalamualaikum!
tak jawab dosa, kalau jawab sayang.. aumm! bak kate maria elena.. hihihi

 
tepek gambaq dulu! (^_^)

ehem dah lama sebenarnya azie bertapa mencari inspirasi, mencari ilmu serta mencari jalan untuk bisnes kecil-kecilan azie.. kalau mereka yang sentiasa mengikuti perkembangan AZIEFAZIEDA COLLECTION sebelum ini pastinya ramai yang tertanya-tanya 'bakpo la cik puan azie ni lamo bebenor dok akdek (update :p) tudung baru? doh bankrup ko? doh give up ko?

owh tidak sama sekali!!!

cuma azie amik sedikit masa untuk bercuti dan memperbaharui benda yang biasa-biasa dalam kehidupan azie.. akhir tahun dan awal tahun banyak memberikan azie tugasan-tugasan dan fitrah-fitrah kehidupan yang menuntut untuk azie melakukan yang terbaik! dari segi kerjaya, keluarga hinggalah untuk diri sendiri.. jadi azie perlukan ruang dan mengorbankan sedikit kerjaya bisnes untuk perkara yang lebih-lebih-lebih penting.. (^_^)

dan, finally untuk pembukaan tahun 2013, azie dah update TUDUNG BARU!!! yeay! setiap hari hati membuak-buak nak update, tapi pelbagai kekangan yang harus ditempuhi.. azie terpaksa akur dengan semuanya.. then sekarang bila dah update, ada 1 perasaan yang ada dalam hati azie iaitu 'YA INI ADALAH MINAT DAN KESERONOKAN AZIE!'

puas! sangat puas apabila dapat menyambung minat yang selama ini menjadi keseronokan azie.. dan sampai bila-bila pun selagi ada rezeki, azie akan pertahankan.. bisnes adalah duniaku!

JOM usha-usha blogshop azie.. mana tahu ada yang berkenan di hati! 


 Tudung yang baru di uplad

 Tudung yang baru di uplad





NOTA TANGAN: AZIEFAZIEDA COLLECTION bukan sekadar menjual tudung sahaja bermula FEB 2013!





 

No comments:

Post a Comment