perfecto inner neck!



Alhamdulillah dengan sedikit ilmu dan pengalaman yang ada tentang pemakaian hijab, ramai yang buat aduan kepada azie tentang permasalahan hijabers untuk mengenakan inner.. penggunaan inner yang salah membuatkan mereka tidak konfiden malah merasa sangat tidak selesa dengan hijab yang dipakai.. aduan demi aduan yang diterima.. yang paling banyak aduan diterima adalah inner tak sesuai dengan muka yang menampakkan muka besar, muka bulat, muka tembam dan sebagainya! *fuh nasib baik azie tiada masalah mengenakan pelbagai hijab! muka kecik uols! 

kalau dengar segala aduan dan permasalahan yang diterima, azie rasa tertanggungjawab dengan permasalahan itu.. pelbagai inner yang azie perkenalkan buat hijabers tapi masih tidak dapat menerima feedback yang positif.. setengahnya menjadi, setengah tidak menjadi.. apabila ada yang tidak menjadi tu, ya ampun tak tahu nak rasa apa hati ni.. terlalu bersalah sangat! rasa tanggungjawab yang digalas tu tidak disempurnakan dengan sebaiknya.. ya Allah! T________________T

Misi mencari terus mencari.. Mencari inner yang sesuai dengan semua orang.. boleh menambah nilai hidup orang lain dengan pemakaian hijab dengan betul dan selesa.. azie buat research banyak perkara tentang inner.. ada banyakk! terlalu banyakk lambakan inner dipasaran dengan harga yang cukup murah! orang kata kalau meniaga inner tu memang cepat je bertambah duit dalam akaun.. TAPI ITU BUKAN AZIE!

Azie bukan sekadar menjual tapi lebih kepada memperkenalkan dan membantu menambah nilai kehidupan orang lain untuk lebih selesa dalam berhijab.. ini amanah yang Tuhan aturkan sebab itu Dia berikan azie ruang dan peluang juga rezeki yang tidak terhingga dalam perniagaan hijab ini.. setiap apa yang kita lakukan adalah terlebih dahulu mendapat APPROVAL daripada yang maha Esa.. Jadi untuk memegang amanah yang diberikan ini, keuntungan letak tepi.. tapi kepuasan pelanggan adalah nombor 1! *ayat macam suci kan? yesss tapi itu hakikatnya! 

YA! sejujurnya dulu mula-mula berniaga juga azie sangat mementingkan keuntungan semata-mata tetapi semakin hari semakin matang juga pertambahan ilmu dalam bidang perniagaan menjadikan azie totally change mind 360 darjah dalam perniagaan ini! malah azie sendiri dengan keterbukaan hati rela memegang semua tanggungjawab yang dimanahkan dengan sebaiknya.. inshaAllah!

eh berbalik pada cerita INNER! hehehe.. *selalu terlari jauh dari tajuk.. ampunn! ngeee

apabila kita mencari dengan niat yang betul, alhamdulillah jalan pasti terbuka untuk kita mendapat yang terbaik, berbaloi dengan usaha yang kita buat.. ^_^ Semasa di satu majlis ilmu, azie dipertemukan dengan seseorang yang azie tak sangka akan berjumpa iaitu seorang hijab stylist yang azie admire melalui event dan dalam majalah.. *azie kenal dia, tapi dia tak kenal azie.. heee sembang punya sembang tentang dunia 'hijabku ini'.. hihihi.. finally dia perkenalkan INNER yang sangat awesome!

waaa seperti orang mengantuk disorongkan bantal! nak menitik airmata uols! terharu! saat tu mahu laungkan satu dunia, "inilah yang aku cari selama ini!!!" hahaha.. opsss hover mak hayam! 

kenapa azie teruja? sebab azie dapat apa yang azie nak! lagi-lagi dapat daripada orang yang sangat berpengaruh dan berpengalaman dalam hijab styling di malaysia ni.. juga yang pasti kualiti inner yang diperkenalkan sangat-sangat sempurna di mata azie.. material, jahitan dan bentuknya sangat memukau.. perfecto! serius! 

ramai artis-artis tempatan dan model muslimah yang telah memakai inner ini untuk photoshoot mahupun pakai untuk sendiri..

 
 
 

ok jom review INNER NECK ANIZON ini!

 perbezaan inner neck biasa dan inner neck anizon.. selain bentuk muka yang tidak melekap, bentuk inner di dada juga jatuh terletak dengan cantik

 amazing! yang bulat dah jadi bujur!

 
Yang mana satukah inner neck pilihan anda?

* Inner yang menampakkan wajah yang bulat.
* Inner yang mendedahkan keseluruhan wajah anda.
*Inner yang asyik 'bergerak' sehingga gaya tudung tidak kemas.
*Inner yang menjadikan wajah anda lebih lebar.

ATAU

Inner yang menjadikan:

* Wajah anda lebih bujur.
* Menyembunyikan bentuk wajah yang sebenar.
* Membuatkan wajah yang lebar kelihatan kecil.
* Menyembunyikan double chin anda.
*Membuatkan anda lebih selesa walau cuaca panas.

Sekaligus menjadikan anda yakin untuk menggayakan apa shj gaya selendang @ tudung

Semua pilihan di tangan anda...

Jika anda pilih INNER NECK ANIZON, sila lihat di sini
http://aziefazieda.com/?product_cat=inner-neck-anizon


 
azie pun dah try.. muka kecik juga boleh pakai tanpa perlu pin ye.. *abaikan muka baru bangun tido.. konon mahu natural beauty tanpa secalit bedak mahupun tambahan mekap!






 NOTA TANGAN : Lega 1 permasalahan dah dapat jalan penyelesaian






 

No comments:

Post a Comment