aku pencinta sampai mati..


nama je azie ni dok kat ampang tapi bukit ampang pun azie tak pernah jejak.. so sempena bezday girl, kononnya.. en somi ajak g candle light dinner.. ehem..ehem.. romantiknya!! hihi.. sila jeles.. hohoho.. terasa diri sangat dihargai! 

en somi ni bukanlah seorang lelaki yang romantik pada zahirnya, tapi bila dye ajak tu rasa cam tak caye je.. pandang muka dia sambil terkebil-kebil minta kepastian.. rupanya serius.. wah heaven la beb!

rupanya en somi ni, muka je nampak poyo tapi dalam hati ada kebun bunga.. yeehooo!! 
akulah isteri paling bertuah di dunia.. (^_^)

kalau cam ni, nak tiap hari la hari jadi..

ha ni la bukit ampang.. rasa cam naik helikopter boleh tengok seluruh kl.. jakun sekejap! (>_<)

gambar yang ditambah efect secara automatik untuk kesan romantik bak kata si penangkap gambar.. hohoho 


haven yang sangat heaven..

terasa diri berada di puncak kejayaan eh puncak gunung..  =p

sebelum naik ke atas tu, kena tahan kelaparan yang amat sangat.. bila turun lak rasa cam lapar balik.. ada lebih 100 nak tangga.. rintangan sebelum dapat suasana romantik..

posing itu mesti.. hohoho

ha ni la chenta hati saya.. (^_^).. 

Ku panjatkan rasa penuh kesyukuran pada Allah Al-Wahhab, kerana memberikan masa untuk aku mengenali erti kasih sayang dari insan dan Tuhan, menghayati pengorbanan luar biasa yang mencetus keinsafan dan memberikan aku waktu untuk mengecap cinta sedingin salju.

Buat suami tercinta, doaku kutujukan khusus buatmu. Tika sujud yang panjang, aku memohon agar kehidupan abang sentiasa dalam rahmat Tuhan. Semoga Allah panjangkan umur abang, diberikan kesihatan yang baik dan rezeki yang penuh keberkatan.

Ku doakan, biarlah hanya yang terbaik berlaku dalam kehidupan, dunia dan akhirat bersama kita gapai penuh kesyukuran. Harapan dan impianku bang, agar aku mampu membuat abang sentiasa tersenyum dan tertawa saat kita bersama meniti usia. Moga Allah berikan aku kekuatan untuk membekalkan tenang dihatimu walaupun tika hidup kita di hempas gelombang.

Terima kasih Tuhan kerana Kau jadikan dia untukku....
Terima kasih abang kerana hadirmu begitu membahagiakanku....


NOTA TANGAN: aku pencinta sampai mati..


3 comments: