BEN ASHAARI : LELAKI vs PEREMPUAN KERANA FIZIKAL


nak masuk contest si blogger lelaki ter'hot' abad ini..

image
tekan gambar ini 
    1. Anda pernah jatuh cinta ? Apakah yang membuatkan anda jatuh cinta ? Kerana fizikal atau keperibadiannya ?
      of course pernah.. azie jatuh cinta pada 'si dia' sebab mestilah 'si dia' punya keperibadian.. (^_^)
    2. Apakah anda jenis mengutamakan fizikal dalam memilih pasangan hidup ? Kenapa ?
      kadang-kadang ya juga.. sebab mesti nak kena sedap mata memandang.. bukan nak hidup bersama sehari 2 kan.. jadi fizikal juga penting..
    3. Bahagian fizikal manakah yang membuatkan anda tertarik ? Kenapa ?
      bibir.. 'si dia punya bibir cam pompuan.. cantik dan mungil.. hikhikhik
    4. Pendapat anda jika pasangan yang dah berkahwin mengatakan 'berisi tandanya bahagia' .. Apakah anda setuju ?
      ada pro dan kontra juga.. 'si dia' juga da berisi.. sangat berbeza dari mula-mula azie kenal dia.. orang kata azie pandai jaga.. hikhikhik.. tapi azie ni kurus keding tapi azie rasa sangat bahagia juga.. so bentuk badan bukan petunjuk untuk menilai..hihihi
    5. Setujukah , lelaki kacak biasa kaki perempuan dan perempuan cantik pula materialistik ? Jelaskan pilihan jawapan anda ..
      betul jugak kadang-kadang la.. sebab biasanya lelaki kacak dan perempuan cantik ni nak cari pasangan yang sekufu dengan dia.. so kena la high test sket.. baru la orang tak cakap n tak ngumpat cam langit dan bumi..(^_^) azie syukur diberi segalanya sederhana..
    6. Beri contoh LELAKI IDAMAN ( bagi perempuan ) dan PEREMPUAN IDAMAN ( bagi lelaki ) ... Sila jelaskan pilihan anda .. kenapa anda pilih 'si dia '  ..
      azie tiada lelaki idaman melainkan 'si dia' yang bergelar suami kini..(^_^).. azie terima apa adanya dia.. yang pasti 'si dia' sangat bertanggungjawab dan menyenangkan.. yang paling pasti 'si dia' dapat membimbing ke arah kebaikan..
    7. Apakah anda berpuashati dengan fizikal pasangan anda sekarang ?
      sangat berpuas hati even da gemok tapi boleh jadi bantal peluk yang empuk.. hohoho
    8. Apakah anda berpuashati dengan fizikal anda sendiri ?
      ada sikit yang tak puas hati..badan azie keding..itu je.. overall alhamdulillah..
    9. Perlukah seseorang wanita / lelaki itu menjaga tubuh badan kerana kehendak pasangannya ?
      sangat perlu untuk kita menghargai pasangan masing-masing.. rasa cam dihargai sangat bila orang yang selalu berada depan mata sentiasa pandang kita..
    10. Zaman sekarang ini , terlalu banyak produk menguruskan badan ... Apakah anda rasa ianya benar benar mujarab ? Ada bukti ? heheh..
      azie tak pasti sebab bagi azie, azie kurus dan mahu mencari ubat gemok.. hihihi.. tapi azie percaya jika kita makan 10 botol pun ubat kurus tapi kita tak berusaha, ianya tidak akan berhasil.. 
      -TAMAT-
NOTA TANGAN: jarang masuk contest ni.. tetiba terbuka hati lak..(^_^)



9 comments:

  1. follow dari abg ben . hehe .. gud luck !
    ziarah anna juga ya .

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum..Nadh melawat dari segmen enchik Ben. hebat sekali pilihan kamu. nadh doakan bertemu dengan pilihan kamu tu dan berbahagia keakhirnya.. :)

    ReplyDelete
  3. kalo hati dah suke, dah tak kire yang laen dah...

    ReplyDelete
  4. lain org lain citarasanya kan

    salam kenal

    http://diarialeesya.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. hye dtg singgah dri blog abg ben....mcm2 jwpn yg org beri...menarik sgt....anyway kalu sudi jenguk lah blog sy....sy follow nie...

    http://nikaviolet88diary.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. banyak ceciter ade..:)
    check sini plak

    http://kchhitam.blogspot.com/2011/03/pantun-blogger-merapu.html

    http://kchhitam.blogspot.com/2011/03/selokapantun-internet-slow-entah-pa-pa.html

    ReplyDelete
  7. salam....jengok2 dr incik ben punye segmen....suke tol mlepak n bc komen bloger2 nih...
    snang2 jom jengok cni gak..hehhe

    http://nadiemsharmz.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-lelaki-vs-perempuan-kerana.html

    ReplyDelete
  8. Salam perkenalan,

    Terjun dr Segmen BA.Dan terjah jwpn sis yg sgt cool n ikhlas.-bantal yg empokk!

    rerajin melangkah utk kelip2kan mata di:
    http://themptyanty.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-lelaki-vs-perempuan-kerana.html

    Follower ke-52,
    --<@ Yanty @>--

    ReplyDelete
  9. lala~ apiz sedang mengejar jawapan no2 dan 6

    seorang lagi~ hooray no 6!

    terima seadanya!

    singgah apiz kalau sudi....followed~ XP

    ReplyDelete