masa untuk kembali ke pangkal jalan..


planning untuk wekend kali ni azie agak relax sket sebab nak mendamaikan hati dan fikiran sambil menunaikan tanggungjawab sebagai seorang anak.. kalau dulu tiap minggu mesti balik kampung tapi sejak ada tanggungjawab baru dipikul azie menetapkan 2 minggu sekali untuk azie bersama keluarga di kampung.. tapi biasanya family azie yang selalu datang kl.. tu yang best tu.. berjimba bersama yang tersayang!

jadi wekend ni azie balik kampung.. ini kira sesi kembali ke pangkal jalan la.. hikhikhik..semua adik beradik azie berkumpul.. cam biasa lah tu.. menghabiskan masa yg sedikit terluang ni untuk mereka.. g makan-makan, g shopping-shopping, g berjimba ramba..best tak terkata woo..



tapi wekend ni jugak azie kena berlari-lari cam hari-hari biasa.. disebabkan azie ni masih menuntut ilmu masa depan, so azie terpaksa korbankan sedikit masa tu.. ahad ni azie de meeting untuk persediaan mental dan fizikal yang pernah azie cite kat sini.. meeting untuk segala preparation yang perlu azie mantapkan.. sebenarnya kat sini azie rasa sedikit terharu terhadap semua yang beri komitmen untuk membantu azie.. mereka membantu untuk dapat pahala taw bukan azie de beri ganjaran atau pape balasan.. serius!!! beruntung dan sangat bertuah azie dapat rakan-rakan dan mentor yang sudah berjaya ni..  syukran!!

jadi ahad tu, subuh-subuh lagi azie kena bertolak dari kampung untuk sampai awal di sini.. dan perlu hantar adik azie dok UKM, hantar adik sorang lagi di UPM dan hantar opah azie di shah alam..  so korunk bayangkanlah bagaimana azie dan en somi perlu berlari pagi-pagi buta dan mesti sampai di opis damansara sebelum jam 11 pagi.. hohoho..

tapi orang kata, alah bisa tegal biasa.. da biasa main lari-lari n main kejar-kejar ngan en masa.. so tara halla weii!! (^_^) malah sebenarnya lagi beri kepuasan dan semangat untuk azie terus berjuang.. bila azie ada masa free, azie da rasa cam kekok.. dan mula rasa resah, gelisah dan agak tak puas hati.. mesti ada benda nak buat.. bagi azie tiap hembusan nafas kita adalah pahala dan duet.. haaa.. ada nampak cam mata duitan tak..?? hohoho.. ahh! tak kesah la korunk nak cakap pape..  yang penting korunk pandaila menilai k..

NOTA TANGAN: kesibukan itu mengajar kita erti sebuah penghargaan.. (^_^)


No comments:

Post a Comment