when u said no, i say next.. hohoho

title post english, tak semestinya entry mesti english kan.. hohoho.. 
saje je arini nak berlagak jadi orang putih.. nak psiko diri jadi seorang pemenang.. hikhikhik

almaklumlah seminggu dua ni azie agak terpsiko teruk dengan pelbagai perkara.. (^_^) orang nak jadi superwoman, azie pun nak jadi superwoman.. haaa akibatnya diri sendiri yang terpsiko! terputar belit dengan pelbagai 'separa masalah'.. azie taknak klasifikasikan itu sebagai masalah sebab perkara-perkara itu bukan masalah lagi buat azie.. belum dianggap masalah.. kira ala-ala masalah gitew.. wahh!! 

disebabkan ketidakprofesionalan azie menguruskan masa dan emosi, segalanya agak tidak teratur.. so kat sini azie nampak kekurangan dan kesilapan serta kepincangan azie dalam melakukan perancangan.. hmm.. masih belum kebal ilmu di dada ni.. masih dalam peringkat ketidakpuasan hati..masih banyak yang perlu diperbaiki.. woohaaa!!!

mencik keadaan itu!! 
tapi azie memang alergik dengan perkataan down.. sangat alergik..! kalau boleh nak delete terus perkataan down dalam otak ni.. hohoho.. 
ah azie, kau pasti boleh.. sangat boleh okaiii!!

kadang-kadang bila ketidakpuasan hati berlaku, azie selalu teringat dengan seseorang yang pernah menjadi 'teman baik' masa di universiti dulu.. si 'teman baik' yang suka menceroboh hak peribadi kawan baiknya.. (^_^) yang azie katakan sebagai menceroboh hak peribadi contohnya:

1) baca mesej dalam hp - pura-pura nak pinjam hp kononnya mahu dengar lagu/ tengok gambar.. tapi hakikatnya baca mesej peribadi.. ciss..
2) baca mesej dalam ym - pura-pura nak pinjam laptop sebab nak print tetiba buka n baca mesej peribadi kat ym.. wekk
3) selalu bertanya itu ini tentang hubungan.

tiba masa, da nama pun 'si teman baik' so selalu la jumpa.. bila selalu jumpa selalu juga la mulut terlepas cakap membuka pekung di dada sendiri.. mula-mula itu sekadar gurauan la kononnya, tapi lama-lama rasa pelik jugak bila 'si teman baik' ni boleh tahu segalanya lagi-lagi hal yang terlalu peribadi.. 

itu belum kes canang macam internet bergerak.. hohoho.. manusia yang suka lambung-lambung maruah diri orang lain.. tara halla wei.. azie senyum je.. =))


ya, azie memang jenis sengih-sengih je.. jenis angguk-angguk dan susah untuk menggeleng.. tapi azie masih ada otak, ada mata hati untuk menilai manusia.. (>_<)

azie tak meminta pada yang tak sudi untuk mendampingi hari-hari azie.. azie lebih rela tiada si teman baik jika perkataan si teman baik itu ada simbol inverted koma..(^_^)

when u said no, i say next.. hohoho

tetiba maw minta maaf.. wow wiee.. drama king sungguh!

NOTA TANGAN: persetankan dajal-dajal bumi yang mahu menjatuhkan.. (^_^)


No comments:

Post a Comment