takkan lari gunung di kejar.. (>_<)


haih sekejap je da hari jumaat.. terasa sangat cepat masa berlalu kan.. 
eh yela.. minggu ni azie kerja 3 hari je.. tu yang rasa terlalu cepat je masa berlalu.. =D
ehem.. ehem.. sepatutnya esok azie planning nak balik kampung azie kat johor.. tapi last-last minit teraksa di cancelkan sebab family azie kat johor yang nak mai sini.. yeay!!! happy-happy!! 

tapi family azie datang hari ahad.. huhuhu.. so esok azie n en somi kelapangan waktu la sikit.. tapi ktorunk dah ada plan B.. hihihi.. semalam azie ada menuntut ilmu buat 'si gebu moist choclate istimewa' dari si tokeh kek yang berjaya.. so apalagi.. ilmu yang ada tak perlu la simpan lama.. nanti berkarat lak ilmu tu.. practice make perfect bukan.. so dengan sedikit kelapangan ni, azie amik peluang tu untuk bersilat kat dapur untuk kesekian kalinya! (^_^).. azie niat nak jamu kawan-kawan opis untuk try test si gebu moist choclate azie nih buat pertama kalinya! 

heharap semuanya berjalan dengan lancar la.. moga si moist choclate istimewa ni gebu dan lembut serta lazat seperti yang diharapkan.. (^_^) aminn.. 

si gebu moist choclate istimewa.. weh terliuq da haku nih! (sambil lap bibir..)

semakin lama semakin azie mencintai dan menyayangi dunia pembuatan kek nih.. sekarang azie juga mula mengintai si comel cupcakes.. hihihi.. tapi relax-relax je.. takkan lari gunung di kejar.. (>_<)
cuma semangat, keinginan dan usaha yang tak pernah kenal erti putus asa, perlu ada dalam diri untuk sampai ke puncak gunung.. (^_^)

 balik kerja ni, azie perlu terus bersilat kat dapur untuk tempahan homemade kek batik sebanyak 8 biji.. T______T customer nak amik malam ni tu.. layannn!!! (^_^)


NOTA TANGAN: jika ini jalan rezeki ku.. aku bersyukur ke hadrat Mu ya Tuhan!






1 comment: