1.11.11 - ia dekat tapi tak boleh digenggam..

harini ramai yang post kat fb tentang tarikh 1.11.11 yang jatuh pada hari ni.. sekali lagi tarikh cantik kita jumpa kan.. biasanya tarikh-tarikh cam ni orang nak jadikan tarikh keramat.. buat something atau event untuk memperingati hari yang bernombor cantik.. konon hari yang bersejarah la kan.. nanti tiap tahun boleh celebrate tarikh cantik tu then boleh juga ceritakan sejarah tu kat anak cucu cicit (^_^)

azie pun salah sorang manusia yang amat tertarik dengan tarikh cantik-cantik ni.. tapi kebiasaannya tarikh cantik tak pernah bermakna dalam hidup azie.. tiada rezeki nak create moment time tarikh cantik..hihihi.. lagipun azie manusia yang berhati kertas, tak pandai jiwang-jiwang, tak pandai romantik-romantik.. =p


bagi azie, setiap hari tak kira tarikh cantik ke, tarikh tak cantik ke ia adalah anugerah kasih sayang yang tidak terhingga daripada sang pencipta.. sebab Dia masih memberi ruang dan peluang untuk kita bernafas di bumi ini dan masih memberi kita kesedaran untuk membaiki diri ke arah yang lebih baik..


1.11.11
apa yang ada dalam fikiran azie cuma 1.. 'haish terlalu cepat masa berlalu'.. rasanya baru je lagi buat majlis bertandang kat rumah en somi pada 1.1.11.. sekarang da 11 bulan berlalu.. kalau itu awal tahun, sekarang da akhir tahun.. bermakna tak lama lagi tahun 2011 bakal melabuhkan tirai sekaligus menelan usia remaja azie.. tahun depan da masuk fasa dewasa.. ketaq lutut weh!


sekarang tiap detik tiap masa azie jadi agak tertekan dan berdebar mengenangkan azam tahun ni.. hehehe.. masih belum banyak yang tercapai walau ada beberapa perkara besar yang telah berubah dalam hidup azie.. tinggal 2 bulan lagi untuk azie menukar gear usaha untuk merealisasikan azam tahun ni.. tamo pospond tahun depan la kan.. tak best nanti.. T___________T


insyaAllah jika rezeki itu milik azie, hendaknya semua azam tercapai dalam masa terdekat.. azie dapat rasakan segala yang diimpikan telah dekat dengan azie cuma azie belum mampu untuk menggenggamnya.. so azie kena berusaha dengan lebih gigih dan azie perlu membuat strategik untuk kehidupan yang lebih sempurna.. aminnn..

 tengok.. dapat anugerah paling seporting tu.. seporting ke??? (^_^)








NOTA TANGAN: hargailah setiap detik yang berlalu..









No comments:

Post a Comment