majlis perpisahan cik wanie =((


baru ni opis azie ada buat majlis perpisahan.. 
adeii kalau bab perpisahan ni memang lomah bobonar oden ni.. yo la kan, mana ada orang suka dengan perpisahan ye dak? lelagi perpisahan dengan orang yang tersayang.. sob.. sob.. sob.. belum cite lagi dah meleleh hingus ni menahan sebak.. eh apa kena mengena sebak dengan hingus?
*abaikan
opis azie buat majlis perpisahan untuk pelajar praktikal kat opis yang bernama wanie.. wanie ni pelajar uitm yang berpraktikal di opis azie selama 3 bulan dan sambung buat part time selama 2 bulan.. so selama 5 bulan dia kat opis azie, dia sangat-sangat disenangi oleh semua staf.. dan selama 5 bulan itu juga, dia juga adalah rakan terkarib azie di opis..eh bukan kat opis saja la.. luar opis pun masih rakan karib.. (^_^)

sebenarnya 2 hari tanpa dia di opis azie da rasa seperti kehilangan sesuatu.. macam ada yang tak lengkap.. dan azie berkongsi rasa juga dengan beberapa lagi kawan karib.. bertapa besar makna kehadiran dia di sisi kami.. =))

masa terlalu cepat sangat berlalu.. rasanya baru saja berkenalan tanya nama, tanya latar belakang.. tapi sekarang dah berpisah pulak.. haih!

 my bestie in opis.. yg budak tak pakai tudung kat belakang tu menyibuk..:)


ucapan dari bos utk wanie

 ucapan wanie pulak..

lunch ktorang

 masa untuk potong kek perpisahan

 macam party hari jadi pulak..

 gedix itu harusss


ok la.. lupakan hal sedih-sedih.. kita da beso kan.. tamo la banyak hal sangat dalam hidup ni perlu disedihkan.. happy-hapy aja dong.. kita think positif aja.. setiap pertemuan pasti ada perpisahan dan jika bukan sekarang perpisahan itu berlaku, nanti-nanti pun kita pasti hadapinya.. tak gitewwww uols? hihihi

buat wanie:
selamat jalan sahabat.. teruskan perjuangan.. masih ada sikit lagi perjuangan wanie untuk memilki segulung ijazah.. insyaAllah da abis study nanti boleh apply kje kat opis kesayangan kita tu ek.. tentang persahabatan.. terima kasih kerana sudi menjadi sebahagian keceriaan hidup azie.. seronok kawan ngan wanie.. nanti ada masa pastinya kita boleh open table.. tak lama lagi kengkawan karib kita sume termasuk wanie bakal ikut jejak azie.. join my club.. yeay! so all the best in your life ok.. stay cute!




NOTA TANGAN: rindu sahabat karib masa sekolah n zaman u.. =((





No comments:

Post a Comment