azie comeback!


Assalamualaikum!

Hari ini dah 29hb Januari 2013! ini bermakna dah 29 hari kita masuk tahun baru kan.. Alhamdulillah kita masih dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki dalam menjalani kehidupan.. ^_^ syukur!

Macam tahun-tahun sebelum ini, bila masuk tahun baru pastinya ramai yang bercerita tentang azam kan? tapi untuk tahun ini azie dah tetapkan azam pada awal muharram yang lalu.. 

Apa azam azie?ngeee.. macam biasa azam tahun baru atau azam hari baru adalah MOGA HARI INI, TAHUN INI LEBIH BAIK DARI SEMALAM! *yola kan mana ada azam org lebih buruk dari sebelum ni.. *_*

Tapi apa yang pasti adalah untuk tahun ini, usaha azie sekarang akan menentukan SIAPA azie lagi setahun akan datang! 

kenapa lagi setahun? ada apa lagi setahun tu? ya itu jangka masa pendek! seterusnya azie akan tetapkan matlamat 3 tahun akan datang dan 5 tahun akan datang dan seterusnya! bak kata sifu, matlamat jangka masa pendek akan menjadikan kita lebih fokus untuk berusaha kerana masa yang diberikan adalah pendek.. kita akan sentiasa cari ruang dan peluang yang terbuka luas setiap detik setiap masa untuk capai impian KERANA MASA SENTIASA MENCEMBURUI KITA. *benci ayat capslock tu.. huhuhu.. tapi itu realiti yang perlu kita hadapi!

Jangan mimpi kita boleh capai matlamat n impian yang besar, jika matlamat yang kecik pun kita tak boleh nak dapat.. so biasakan diri untuk capai perkara dan impian yang kecik-kecik dulu sebelum kita tingkatkan usaha nak gapai impian yang besar-besar! gitewww! hihihi


It's tme 2 make it work,,

i'm going 2 make alot of money,

i'm gonna be prettier,

i''m gonna love more,

i'm going 2 travel alot n dont be hurt n crying...

(^_^)

peace!!! =))




NOTA TANGAN: ok semangat dah nak berblogging! 





No comments:

Post a Comment