moga diberi kekuatan


Assalamualaikum dan selamat berhujung minggu semua!


buat pengetahuan semua, azie dah 2 3kali menaip di sini dan finally azie tekan "saved".. huhuhu sebab apa azie tak publish sebab entry tak siap.. susah sangat nak menzahirkan rasa melalui penulisan ni ye.. lagi-lagi about KISAH OPAH PART 2.. seriusly azie dah taip separuh.. tapi sumpah! azie tak kuat nak teruskan.. azie masih berfikir dan terfikir untuk berhentikan sahaja cerita tentang itu kerana ia sangat-sangat menyeksa jiwa.. tapi.. azie dah janji nak kongsikan dengan semua orang kisah itu.. yang mana mungkin ada orang tak tahu dan yang tahu tapi tak tahu cerita sebenar.. azie ambil sedikit masa lagi untuk mengumpul kekuatan.. inshaAllah

buat pengetahuan semua, kejadian itu memberikan impak besar buat azie dan family.. sejujurnya kejadian itu membuatkan azie berjumpa doktor sehingga doktor mengklasifikasikan azie sebagai ANXIETY DISORDER atau lebih dikenali sebagai ketakutan yang melampau!

ya.. penceritaan kisah ini jugak adalah untuk azie mencabar diri untuk melawan penyakit tersebut.. harap azie terus diberi kekuatan!




NOTA TANGAN: pengalaman hidup yang sangat tak boleh dilupakan..





No comments:

Post a Comment