tempahan tshirt murah


Lately fenomena tshit I AM kian hangat diperkatakan! rata-rata semua orang wajib ada sekurang-kurangnya sehelai tshirt I AM ni..

pada mulanya azie hanya lihat design I AM NIKON kat mana-mana.. banyak! almaklumla kan orang design ni pantang je tengok design pape, mesti nak teliti.. bagi azie tiada yang menarik dengan design tersebut.. but simple and nice only!

sehingga la pada suatu hari sepupu azie bertanyakan azie tentang tempahan tshirt.. azie terima tempahan tersebut dan melihat design yang digunakan adalah I AM....... contoh I AM AZIE, I AM AZMAN, I AM GEMOK, I AM AWESOME.

menarik! *dalam hati azie

dan macam biasa bila azie upload di fb tentang tshirt yang telah siap, tanpa disangka raaaaamaaaiii yang berminat dan mahu membuat tempahan! alhamdulillah.. rezeki yang tidak disangka-sangka. dalam seminggu ratusan helai tshirt tempahan yang diterima. syukur!

azie dan encik somi sememangnya dah lama bergelumang dalam dunia membuat tshirt ni.. encik somi dah dianggap pakar membuat tshirt. makanya segala tempahan dan permintaan customer dapat dipenuhi dengan sebaiknya walaupun kekadang tempahan mencecah sehingga ribuan helai.

untuk tshirt I AM ni, dari satu batch ke batch lain, permintaan sangat memberangsangkan.. betulkan orang kata, jika dah trend, jika dah IN sesuatu tu, memang ia akan jadi 1 fenomena di mana semua orang akan berkejaran untuk memilikinya. masa ni peniaga juga berlumba-lumba mengambil peluang keemasan untuk menambah pendapatan.. 

selain menerima tempahan untuk design I AM, kami juga menerima pelbagai jenis tshirt dan membuat custom design mengikut permintaan customer! tshirt ada jenis material cotton, jersey, lacos, korporat shirt.. jika jenis printing pula, ada jenis heat press, silk screen dan sulam. pilih sahaja apa yang anda mahukan! inshaAllah kami akan realisasikan sehabis baik untuk anda.

yang pasti harga kami sangat terbaikkkkk tanpa mengabaikan kualiti kain dan printing!!!

harga kami direct kilang sebabnya kekadang kami sendiri turun ke kilang dan buat tshirt tersebut untuk anda! bukan sub pada orang lain. kami design kami cetak sendiri ya! lagi banyak kuantiti, lagi boleh dapat murah!

design PERCUMA! 
custom design tshirt adalah PERCUMA jika anda membuat tempahan tshirt dengan kami! design dan printing pakej sekali ok! jika anda ada idea untuk design tshirt, kami zahirkan idea anda di atas tshirt mengikut citarasa anda! 

nak buat tempahan pun senang je.. 
just wassap/mesej/call dan beritahu jenis tshirt, design, kuantiti dan saiz. kami buat sample design mengikut permintaan dan berikan sebutharga.. kami buat sehingga ada betul-betul berpuas hati dengan apa yang anda inginkan.. anda setuju, kami terus buat printing! dalam beberapa hari sahaja siap!!!
















SERLAHKAN AURA KASIH SAYANG ANDA!
Pergi bercuti beramai2 dengan baju sume sama tampak grup anda sangat sporting, serasi bersama dan sekepala! Cipta sebanyak mungkin moment indah anda bersama yang tersayang dan nampak sehati sejiwa!


siapa yang berminat nak buat apa sahaja tshirt untuk grup anda, untuk sekolah, untuk family day, untuk pejabat, kawan-kawan, untuk persatuan, jangan malu jangan segan boleh direct tanya azie ok.. nak tanya en somi, pakar dalam design dan printing pun boleh.. tanya nak dapatkan pendapat dan nasihat je pun boleh.. FREE jeee ok! tanya la sebanyak mungkin, inshaAllah azie akan berikan info sedikit sebanyak tentang dunia design dan printing ni ye.. 


azie : 012-629 9393
azman : 012-629 9322




NOTA TANGAN : masa study selalu kumpul tshirt u






1 comment: