contest?? believe it or not??


sejak 2 3 menjak ni, mood azie hapy semacam je.. bukanlah sebelum ni tak happy.. cuma sekarang ni lebih dan makin happy dari sebelumnya.. happy dengan sedikit kebebasan masa dan kebebasan wang.. sedikit je okai! belum tahap fully lagi.. perlu banyak usaha, usaha dan usaha.. hikhikhik..  azie bersyukur Tuhan permudahkan perjalanan dan perancangan azie setiap hari.. kiri kanan rezeki datang menjengah.. alhamdulillah.. tapi azie kena sentiasa berpegang pada pesanan mak.. ikut resam padi.. semakin berisi semakin tunduk.. (^_^) insyaAllah semuanya akan diberkati.. =))

orang kata, jika kita ada sedikit kegembiraan, kita kena kongsikan kegembiraan dengan orang lain supaya kegembiraan itu akan menjadikan ia lebih berganda.. hohoho.. betul ke?? betul tak betul, azie tetap nak anggap benda tu betul gak.. hikhikhik.. untuk menjadikan ia lebih gembira dan diberkati, azie nak kongsikan dengan korunk semua tentang kegembiraan azie ni supaya korunk juga sentiasa rasa gembira.. (haish berapa banyak perkataan gembira di atas tu??) (>_<)

contest?? believe it or not??


ok sempena kegembiraan azie nih, 
azie nak anjurkan contest!!!
(sape setuju angkat tangan cam awok! =D)

tapi, tapi, tapi kan... azie kena buat proposal dulu.. kena study dan planning secara terperinci supaya the 1st contest azie nih, akan menjadikan korunk sume yang bakal join akan gembira tahap tak lena tido sampai mengigau malam cari azie.. eh.. eh.. tamo la gitu.. nangis lak en somi kesayangan hamba.. hihihi.. 

azie sebenarnya dah planning lama dah nak buat contest nih, tapi masa tak berapa nak mengizinkan dan mood pun suam-suam kuku je.. tarak semangat lo! tapi bila hati sedang berbunga riang, semangat sedang melompat lebih tinggi, rezeki pun sedikit masyuk.. ha time ni la azie rasa masa yang tersangat sesuai! insyaAllah kalau tak de halangan yang mendatang, tak de aral yang melintang, tak de ribut taufan yang melanda... azie akan buat contest ni by this week @ paling lewat pun next week.. amacam?? (^_^)



NOTA TANGAN: selalu join contest untuk mengeratkan silaturrahim.. 





1 comment:

  1. Cik azie,

    Buat la kontes yg paling best dialam maya ni...hehe...

    ReplyDelete