bercinta dengan apa yang kita cintai

hye uols! happy monday!!! 
dah lama rasanya azie tak menghupdate ini rumah maya kan.. sian rumah ni sentiasa bersawang.. si tuan tanah ni kijam taw.. kijaaammmmm..!!!

tapi... tapi... tapi...
azie bukan sengaja tamo hupdate atau bermalas-malasan atau suka-suka nak biarkan rumah ini bersawang..

cuma... cuma... cuma...
azie agak kebusyan yang teramat sejak 2 3 menjak ni.. azie tak taw la bila masa azie tak bz.. sentiasa bz memanjang.. ada masa dan ruang sedikit, badan minta dimanjakan pula, otak minta direhatkan juga.. 

tapi orang kata, bila sentiasa bz bermakna rezeki sentiasa nak dekat.. yola kan.. kalau bz tu bermakna rajin.. rezeki mesti bermagnet dengan orang rajin je.. orang malas mana rezeki maw dekat.. ye dak? ni bukan ayat masuk bakul angkat sendiri taw.. this is fact hokeii.. :) so kalau nak rezeki selalu dekat, rajin-rajinkanlah diri anda yo.. tapi jangan buat-buat rajin sudeehhh.. 
ngeh.. ngeh.. ngeh.. 

berbalik dengn isu pengabaian rumah maya azie ni.. actually azie tiap hari pun azie mesti jengah dan lawat rumah ni.. cuma bila time nak update tu rasa feel zero pulak.. yola kan.. sekadar jengah-jengah mana nak ada feel even time tu idea mencurah-curah minta dimuntahkan di sini.. tapi keadaan masa yang tidak mengizinkan.. :(

azie dah banyak mengumpul template dan header baru untuk rumah ni, kononnya nak mendapatkan kelainan, nak fresh, nak ceria untuk keselesaan azie menulis dan mereka yang membaca tapi semuanya terbantut.. kengkadang azie juga selalu sesangat blogwalking kat rumah maya blogger lain.. satu perasaan kagum dan jeles menerjah hati dan fikiran azie.. bestnya mereka yang punya masa bercinta dengan apa yang mereka cintai kan? 

walau cm ne pun azie tetap akan perjuangan ini rumah maya.. sebab bagi azie ini yang azie cintai.. (^_^) moga azie terus perjuangankannya tanpa ada halangan dan gangguan kan.. kan.. kan..

kini azie sedang berusaha gigih menangani kebusyan seterusnya menjadikan rumah maya ini sebahagian besar dari hidup azie.. menangani kebusyan hokeii, bukan menolak kebusyan.. azie perlu belajar lagi cara planning kehidupan yang betul.. (^_^) insyaAllah lepas ni azie juga seperti blogger lain yang bercinta dengan apa yang mereka cintai.. =))




NOTA TANGAN: tak lama lagi rumah maya ni bertukar wajah.. :)


1 comment: