apa dan siapa AZIE FAZIEDA COLLECTION?


KEANGGUNAN ANDA, INSPIRASI KAMI
 di daftarkan atas nama AZIE FAZIEDA COLLECTION (002119752-W).. Kepakaran kami adalah membantu wanita muslimah dalam pemilihan hijab yang bersesuaian dan cara pemakaian yang selesa untuk mereka tampil anggun dan konfiden seindah bidadari tanpa perlu bersusah payah keluar rumah!





memperkenalkan pelbagai hijab terkini yang berkualiti tinggi dengan harga yang paling berpatutan.(every women can wear!) Kami juga pakar dalam penggayaan pelbagai hijab yang mudah (less 1 minit) tanpa mengabaikan syariat Islam sebagai muslimah sejati dan memberikan keselesaan maksimum buat semua wanita yang sentiasa mementingkan keanggunan sepanjang masa.. Dengan hanya sehelai hijab dan cara ikatan tudung yang sempurna, anda tampil cantik, yakin dan anggun seindah bidadari!

Kami sedia menerima undangan untuk membantu para wanita dalam tutorial hijab, consultant penampilan diri, demonstrasi penggayaan hijab dan etc secara 'live' dalam bengkel mahupun seminar anda.

Juga memastikan pelanggan tidak bersusah payah keluar pergi ke shopping complex (berpanas, berhujan, bersesak, berebut, tiada parking, anak merengek, suami penat menunggu, banyak masa habis) untuk mendapatkan hijab yang murah, cantik dan trendy.. Hanya perlu berada di depan komputer mahupun handphone dan klik-klik, anda bakal memiliki hijab yang sangat sempurna untuk anda gayakan mengikut citarasa terus ke depan pintu rumah anda dengan selamat beserta FREE GIFT eksklusif from AZIE FAZIEDA COLLECTION juga FREE TUTORIAL HIJAB. ♥




NOTA TANGAN : Dengan perkongsian ilmu dan minat dalam mengenakan pelbagai hijab, kini azie dapat membantu para wanita lain untuk memiliki hijab TERKINI, MURAH & CANTIK. Juga cara pemakaian yang mudah! Moga bermanfaat untuk semua dan diberkati!





No comments:

Post a Comment