tempahan tshirt untuk sepahtu



sekarang demam MLM kan? 
maharajalawak mega 2014!!!! jerit macam dato' AC.. hihihi. nak terkeluaq anak tekak.. tapi jerit dalam hati je.. kalu jerit betul2 maw kena halau dari opis ni.. hahaha

azie, en somi dan family sume layan rancangan ni.. azie terutamanya memang minat rancangan lawak-lawak ni.. bukan apa, nama pun tengok tv untuk hiburan kan.. so hiburan untuk kita release tension dan ketawa je la kan.. sesekali layan tv selepas penat bekerja adalah satu kepuasan bagi kita bila dapat ketawa terbahak-bahak.. kasi la azie tajuk drama-drama ayak mata ni memang azie surrender awai-awai.. :)

selepas 2 minggu berturut-turut tengok rancangan ni, 
then baru ni azie dikejutkan dengan wassap dari seseorang!

jeng jeng jeng!!!

wassap dari pengasas fan club jep sepahtu yang sebelum ini azie pernah berurusan untuk tshirt jersey crew fan club dalam ABPBH!

 

Jika kita ikhlas dalam apa yang kita lakukan, inshaAllah banyak perkara baik yang akan hadir! jika kita seronok dengan apa yang kita lakukan,inshaAllah kepuasan akan kita rasai! Allahuakhbar!
#syukur! mereka kata sangat berpuas hati dengan service, kualiti kain dan printing serta harga sebelum ini! sebab itu mereka repeat order! ^_^





 en somi jadi model.. berbakat jugak la.. hihihi

 


jika sebelum ini hanya 25helai shj tetapiuntuk malam MAHARAJALAWAK MEGA 2014 ini mereka tempah tshirt ini sehingga 100 helai.. jenis printing juga special daripada biasa iaitu EMBOSS! tshirt ini akan diagihkan buat semua ahli fan club juga akan dijadikan sebagai merchandise sepahtu pada malam setiap kali mereka buat show.. yang best jep sepahtu punya special sikit dari lain yang lain *yela nama pun ketua kan :p


 ini design yang dipersetujui


 ini tshirt yang dah siap.. jenis printing emboss, tulisan timbul dan bercahaya!







alhamdulillah! hanya ambil masa 2 hari untuk printing special macam ni.. best2! kilang jugak semakin produktif! dipermudahkan segala urusan..

diharapkan untuk kali ini pihak mereka semakin berpuas hati dan terus berpuas hati! berkali-kali mereka kata waaa best berurusan dengan awak awak ni.. cepat, mudah dan tangkas serta kualiti!

nikmat sungguh nikmat! 
kepuasan yang menakjubkan atas usaha sendiri adalah kebahagiaan dalam melihat orang lain tersenyum gembira!

bahagia dan membahagiakan!

dalam berniaga, kami tidak pernah cari keuntungan tetapi keuntungan akan datang dengan sendirinya apabila kita mempunyai keikhlasan dalam membantu orang lain memiliki apa yang mereka hendaki! 

tshirt by #AMGkreatif tersangatlah best! kami mempunyai banyakkk testimoni pelanggan yang berpuas hati serta merepeat order tshirt pelbagai jenis pelbagai event, pelbagai persatuan.. alhamdulillah! dengan sedikit kemahiran dan pengalaman, kami dapat membantu mereka yang memerlukan! yang pasti harga memang mampu milik setanding dengan kualiti yang dipersembahkan! kepuasan anda adalah keutamaan kami.. inshaAllah aamiin 


 012-6299393 - azie
012-6299322 - azman




NOTA TANGAN : mulai harini cheq sokong kumpulan SEPAHTU dalam MLM 2014





 

1 comment:

  1. adehh.. kami supporter sepahtu dari rumah jerkk.. hehehe..

    ReplyDelete