Hakikat kaya itu bukan harta, Tapi hidup yang "BAHAGIA"


 Tuhan, 
sentuh aku agar aku dapat merasakan ketenangan..
 
Tuhan, 
genggamlah mimpiku agar aku dapat terus berjuang..

Tuhan, 
peluklah doaku agar aku dapat bahagiakan orang tersayang..

Tuhan, 
berikanlah aku rasa pedih sedih agar aku tidak melukakan

Tuhan, 
tunjukkan aku kegagalan agar aku tidak hanya merendahkan.. 

Tuhan, 
izinkan aku menangis agar aku menghargai setiap inci perasaan

Tuhan,
tiupkan aku kekuatan agar aku terus bersemangat mempertahankan

Tuhan,
sedarkan aku dari lamunan agar aku sentiasa berpegang pada impian

Tuhan,
tetapkan hatiku agar aku tidak mudah berpaling ke belakang

Tuhan,
hamparkan aku setiap ketabahan agar aku terus ke hadapan


Hakikat kaya itu bukan dapat apa yang kita mahu,
Tapi sentiasa cukup dengan apa kita mahu..
 
Sedangkan

Hakikat kaya itu bukan harta,
Tapi hidup yang "BAHAGIA"











 NOTA TANGAN : yang indah ada depan mata







No comments:

Post a Comment