impian sedang melambai ke arahku sambil tersenyum


happy.. happy n happy..!!
Tuhan beri hadiah yang tidak ternilai.. alhamdulillah.. Dia beri ruang dan peluang untuk azie terus perjuangkan segalanya.. pengharapan demi pengharapan yang Dia telah berikan.. cuma azie perlu bijak pergunakan ruang dan peluang yang telah dibuka luas untuk azie menggapai impian..=)) alhamdulillah..

Tuhan da kabulkan doa azie, doa suami, doa mak n abah azie.. alhamdulillah..


ish panjang lak mukadimah azie ni.. hihihi.. yola nak kasi korunk masuk feel gak la.. (^_^)
semalam bezday azie kan.. kan.. kan.. ala yang korunk wish tu la kn.. 
semalam en somi dapat kol dari pihak usm tempat kami belajar dulu.. orang yang kol tu nak cari azie sebab kol azie tak dapat.. azie ni kan pekerja dedikasi, so dok dalam opis mesti silent henpon.. =D

nak dijadikan cite, en somi tanya la nape nak cari azie.. eh cam PA lak.. hohoho.. tapi betul gak tu.. azie PA en somi n en somi PA azie.. hohoho.. then orang yang kol tu perkenalkanlah diri dia.. dia nak cari azie sebab nak jemput azie sebagai penceramah untuk seminar kerjaya.. APAAA??? PENCERAMAH?? huhuhu.. terkejut beruk la si en somi ni.. 
then en somi ni terus cakap ngan azie melalui ym.. 

azie cakap  ala tak de maknanya.. silap dengar la tu @ tak pun april fool.. tapi awlnya nak april fool.. hohoho.. azie target mesti 'orang tu' nak ajak azie masuk seminar kerjaya..  siapalah azie nak jadi penceramah pulak.. bukan ada pape yang boleh dibanggakan.. hanya seorang wanita yang menjalani kehidupan biasa dan sedang berusaha untuk menggapai impian.. hidup azie mudah! semudah ABC.. 
A-attitude, B- believe, C-comitment.. =))

en somi tak puas hati nak terangkan kat azie sebab azie tak percaya.. jadi dye soh azie kol sendiri 'orang tu'.. balik kerja, bersaksikan en somi, azie pun kol la untuk minta kepastian.. 



rupanya... betul da!! huhuhu.. bior betik..!! 

"CIK PUAN AZIE, KAMI DARI PUSAT PENGAJIAN ILMU KEMANUSIAAN, USM INGIN MENJEMPUT PUAN AZIE UNTUK MEMBERI CERAMAH DALAM SEMINAR KERJAYA BERTAJUK 'PERNIAGAAN ADALAH SALAH SATU CABANG KERJAYA'.. PUAN AZIE DIBERI MASA 1 JAM UNTUK 1 SLOT..

makk aii.. !! fuh.. double terkejut beruk nih..!! 
tak taw nak senyum ke, nak marah ke, nak nangis ke, nak gelak ke.. 
yang pasti dalam hati azie cuma 1, 

impian sedang melambai ke arahku sambil tersenyum.. (^_^)

NOTA TANGAN: Peluang yang Besar Itu datang Secara Tiba-tiba... datang Tidak Menentu Masa...Datang disaat Kita Kesempitan atau kesusahan.. Nilailah Peluang yang besar itu secara bijaksana.. Rebutlah peluang yang besar itu, kerana peluang yang besar itu Boleh Berlalu dengan tiba-tiba.. Jangan jadikan seribu alasan untuk Tidak merebut peluang yang besar itu..


6 comments:

  1. wahhhhh....aku ikut kobeb gi seminar tu...ok ok.kita gi dengan gruop kita skli k.

    ReplyDelete
  2. yap pasti.. tapi ann lagi 2 mnggu dari sekarang.. huhuhu

    ReplyDelete
  3. apa yang 2 minggu beb..bulan 5 kan....

    ReplyDelete
  4. x ann.. dorunk bru bgtaw aku.. 18 mac nih.. huhuhu

    ReplyDelete
  5. TAHNIAH azie........

    btw, Happy Belated Birthday! =)

    ReplyDelete