bakal mencuba lagi sesuatu yang baru..

hari ni azie launching butik online baru azie.. yeay! setelah genap setahun berkhidmat di alam maya ni, azie ada membuat sedikit transformasi dari segi persembahan gambar,kualiti produk dan kefleksibalan harga.. (^_^) 
of course misi utama di hari ulangtahun butik online azie tu adalah 'grow old gracefully'!! =D

tanpa disangka-sangka, feedback amatlah pantas dan cepat! alhamdulillah!! ada yang bertanya dan membuat permintaan untuk azie menyediakan tutorial tentang cara pemakaian selendang.. insyaAllah.. biasanya azie ni jenis yang pakai belit-belit je.. pakai ikut keselesaan.. tak kira la nampak cam ne pun, janji nampak cantik dan selesa.. bila dapat permintaan cam ni, azie terfikir sejenak, mungkin terkedu juga di atas permintaan tu.. tapi walau cm ne pun azie da berjanji pada yang bertanya untuk menyediakan  tutorial secepat mungkin.. hohoho gagah tu!! 

tapi apa salahnya jika mahu berkongsi bukan?? ya itu janji azie.. azie akan cuba puaskan hati semua pelanggan.. insyaAllah dalam masa terdekat pasti tertunai janji tu.. (^_^) cuma azie belum decide samada mahu membuat vlog atau sekadar kesinambungan gambar.. semuanya bergantung pada masa dan ruang.. insyaAllah..=))


yang terbaru!!! 
selendang pelik tapi benar! hikhikhik..

bagi yang sudi singgah kat butik online baru azie, meh ke sini okai!!

NOTA TANGAN: 'sharing is caring, caring is loving, loving is friendship 4 ever' 



No comments:

Post a Comment