pagi yang indah penuh harapan.. :)


Assalamualaikum dan selamat pagi semua.. cuaca pagi ni di kl sangat-sangat mendamaikan hati.. sejuk mencengkam hingga ke tulang.. tak hujan, tapi mendung sangat..gelap macam nak malam pulak.. syiookkk habis kalau dapat lena.. kalau ikut hati dan iman yang tak teguh ni, da lama masih berkelimbun dalam selimut.. tapi tamo la.. orang kata kalau tido pepagi ni rezeki susah nak dekat.. so kalau boleh mesti elakkan sangat-sangat la tido pagi-pagi ni.. pantang untuk diri sendiri.. =))

ermmm.. apa perancangan weekend anda harini.. mesti ramai yang menghadiri majlis perkahwinan kan.. hujung tahun macam ni, setiap minggu boleh makan free.. (^_^) weekend ni kalau ikutkan azie juga perlu ke majlis-majlis perkahwinan di kampung.. tapi apa kan daya.. kita merancang, tapi perancangan Tuhan itu yang lebih sempurna..

azie tak dapat balik ke kampung sebab ada banyak sangat persiapan yang dipertanggungjwabkan oleh keluarga untuk majlis perkahwinan adik azie minggu depan masih tak setle.. azie kena setelkan minggu ni juga sebab minggu depan da majlis.. kalau masih nak tangguh, alamatnya memang tak jadi la segala yang telah dirancangkan.. haish.. so nak tak nak, azie ngan en somi pun terpaksa berkorban masa dan tenaga demi keluarga tercinta.. (^_^) *ayat mesti nak suci punya.. =p

pepagi tadi macam biasa, azie ada sediakan sarapan.. agak simple.. cukup untuk makan 2 orang.. lepas ni pulak lepas siap-siapkan segala hal kemas mengemas, even hari menandakan hujan bakal berlaku, azie dan en somi akan keluar untuk menyetelkan hal-hal yang tertangguh.. rasanya jadual weekend ni pack jugak.. 

tiada apa yang kami harapkan selain segala urusan dipermudahkan oleh Nya.. aminnn.. 

simple dan sangat mengenyangkan.. :)




NOTA TANGAN: seronok sangat bila sibuk..




No comments:

Post a Comment