hadiah 11.11.11 untuk azie.. :)


11.11.11
ermmm.. sekali lagi kita berjumpa dengan tarikh yang sangat-sangat cantik.. 
tapi.. tapi.. tapi.. 
ada apa dengan 11.11.11???

ramai yang menjadikan tarikh ini sebagai tarikh keramat untuk menjadi raja sehari, menjadi suami/isteri, menjadi tunangan orang, menjadi macam-macam la.. jangan jadi yang tak elok sudah.. nauzubillah.. 

tapi pepagi lagi tadi azie dah dapat berita yang tak baik.. sepupu kawan opis azie meninggal sebab kemalangan bas dengan lori pasir.. dengar cerita ramai juga yang terkorban termasuk guru dan pelajar.. innalillah.. takziah kepada keyroll dan keluarga.. harap tabah mengharungi ujian ini ya.. 

bagi mereka yang melangsungkan perkahwinan pada tarikh ini, selamat pengantin baru azie ucapkan.. semoga berbahagia hingga hujung nyawa.. ada 3 4 orang kawan baik azie yang akan akad nikah pada hari ni dan insyaAllah esok majlis azie akan berjumpa mereka.. tapi yang tak dapat nak datang tu, harap dimaafin ya.. yolakan badan ni ada 1 je.. majlis bertindan-tindan, so terpaksa la main o som dan baling dadu nak g yang mana satu.. kalau nak g sume, memang tak berkesempatan la kan.. 
so nak taknak terpaksa la buat keputusan semampunya.. :)

tentang azie, 11.11.11 biasa saja melainkan pepagi azie dapat mesej yang azie dipanggil temuduga again! kali ni azie memang nak g interview tu setelah beberapa interview azie tolak mentah-mentah.. kenapa? mengapa? nanti azie cite di lain entri ya.. banyak yang nak diceritakan.. :) 

then arini ni pepagi azie lagi dah takde mood.. kepala sekali lagi buat hal.. ngilu sesangat.. bukan sakit, tapi ngilu.. jangan fikir azie bakal jadi mama sebab sekarang bulan tengah mengambang.. =p.. so kemungkinan tu memang takkan ada melainkan keajaiban yang maha esa.. (^_^) sememangnya azie ada sedikit masalah dengan mood bila kepala azie ni selalu sangat sakit.. semua tak kena.. kengkadang azie rasa azie ni pelakon terhebat apabila segala kesakitan boleh ditutupi dengan senyuman.. sebab tu segala kesakitan dianggap remeh dan enteng.. tentang ubat? tentang doktor? memang awal-awal lagi azie da tolak tepi.. -_- kecuali keadaan yang sangat tidak terkawal..

nak makan ubat, takut muntah balik, nak g jumpa doktor takut lari balik.. haih macam budak kecik.. hihihi
yesss.. azie memang fobia dengan ubat, doktor n klinik!! fulstop.. =p 

today is friday.. 11.11.11




NOTA TANGAN: semoga hari ini membawa 1001 kebahagian dan makna dalam hidup korang ya.. :)






No comments:

Post a Comment