wanita cantik masuk syurga





antara perkongsian dalam buku 'wanita cantik masuk syurga'

berhias itu fitrah wanita.. Allah swt menjadikannya sifat semulajadi bagi semua wanita.. sesungguhnya Allah itu cantik dan suka yang cantik


 siapa suka pakai inai, give me five! ^_^

jika anda mengenali azie sejak zaman sekolah, zaman remaja, zaman universiti, zaman kerja dan sehinggalah zaman sekarang, azie adalah peminat tegar inai.. dari dulu hingga sekarang memang inai di jari tak penah lekang especially kat kuku. pantang pudar sikir warnanya mesti akan topup hingga merah menyala!

dan ramai sebenarnya tegur tentang kuku azie yang panjang kononnya sebab tu nampak cantik bila pakai inai.. actually mereka je nampak macam tu.. mungkin dalam gambar.. klu pegang secara real tak pun.. kuku azie jenis gelas yang panjang.. jadi mmg nampak kuku panjang n runcing.. sebenarnya tak panjang pun kukunya.. dan azie memang tak selesa dan tak suka bela kuku panjang.. tiap 3 4hari pasti akan potong.. *bape banyak perkataan 'panjang' daaaa :p

 




untuk mereka yang suka berinai tetapi sangat susah dapatkan inai yang cantik berseri, merah original yang tak terlalu pekat sampai hitam atau tidak terlalu pudar sampai oren, bolehlah dapatkannya dekat azie.. 

azie pun dulu sangat susah dapatkan kaler yg betul betul puas hati.. mula mula azie beli 10 jenis tester color inai yang merah.. merah yang pelbagai.. try satu persatu kat kuku.. dapat je color yang paaaling puas hati azie terus beli borong.. 

pada permulaannya azie hanya beli borong utk kegunaan sendiri juga family (family pun hantu inai) tetapi atas perkongsian di fb, ramai lak yang nak

maka azie pun tolong mereka dapatkan dengan mudah apa yang azie pakai.. so kat sini pun azie nak kongsikan.. siapa yang berminat nak dapatkan inai yang merah berseri cantik menawan, boleh je contact azie, 0126299393.. 

jika ikuti program azie di mana mana, nak try dlu pun boleh sebelum membeli.. puas hati color yang nak, baru beli.. tak de masalah punya ;)







 NOTA TANGAN : kuku cantik, maka keseluruhan tangan pun akan menawan









No comments:

Post a Comment