video tutorial 1 square scarf, 4 style hijab



Alhamdulillah tutorial hijab azie yang terbaharu iaitu video bertajuk Hijab Tutorial : 1 shawls 7 gaya by azie fazieda telah mendapat sambutan yang menggalakkan buat pengguna media sosial dalam sebuah fanpage terkenal! ia telah ditonton sebanyak 912k dan mendapat 73k shares! manakala di youtube pula ditonton sebanyak 32k walaupun baru 4 bulan diupload.


syukur!
suatu pencapaian yang tidak disangka sangka!

malah bukan video ini sahaja yang mendapat sambutan menggalakkan! video video lain juga mendapat tempat di hati para pengguna media sosial. paling banyak ditonton adalah video azie bertajuk

hijab tutorial : Bawal batik paisley by azie fazieda - 514k views

Hijab Tutorial : Bawal hoodie 2 gaya dalam 1 by azie fazieda - 325k views

tutorial hijab : bawal bidang besar by azie fazieda - 280k views


ini di antara pencapaian tertinggi yang azie terima untuk video video tutorial azie di youtube.. alhamdulillah.. ada banyak lagi video lain lagi.. boleh tonton dengan pergi ke youtube dan taip azie fazieda dan pilih untuk semua koleksi video yang ada.. selain video tutorial, azie ada banyak video video lain lagi.. selamat menonton!

dannnn! di sini azie nak reveal tentang video terbaharu azie untuk wanita yang gemarkan square scarf atau lebih dikenali dengan tudung bawal!!!





 kali ini azie menampilkan 1 square scarf 4 style hijab!!! yang pasti bercirikan 3s iaitu simple, seminit dan stylo! (trademark hijabstyling azie sekarang ^_^)

dan tudung ini adalah tudung kegemaran azie iaitu square scarf yang bermaterialkan kain satin.. sangat best!!! jika mereka mengikuti azie, azie sangat obses dengan tudung ini dan tudung inilah juga paling banyak yang ada dalam collections azie!

azie kongsikan dengan semua peminat square scarf, 4 gaya yang boleh anda juga mencubanya! sebenarnya video ini adalah spontan dan cepat pembikinannya.. tiada plan atau draf apa apa pun.. banyak juga gaya lain yang azie tak sempat nak videokan kerana masa ia dihasilkan hp azie habis bateri.. inshaAllah akan buat untuk video lain pula!



jommm tonton 








NOTA TANGAN : Lagu hindustan yang menjadi trademark azie juga ada











No comments:

Post a Comment